کد خبر: ۲۰۸۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: جایزه فرهنگی البرز "نوبل ایرانی" با سابقه ترین جایزه علمی کشور با بیش از ۶۰ سال پیشینه پر افتخار است که به دانشمندان، فناوران و دانشجویان نخبه اعطا می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا دکتر مسعود بیژنی  دانش آموخته برتر مقطع دکتری مهندسی نفت با معدل ۱۹.۴۰و پژوهشگر برتر دانشگاه درمقطع دکتری مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر می باشد.
همکاری با ستاد نانو نهاد ریاست جمهوری برای ساخت نانو سیالات هوشمند برای کنترل آسیب سازند از جمله فعالیت های وی می باشد.
این دانش آموخته دکترای دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به چاپ بیش از ۱۵ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات معتبر ISI، علمی و پژوهشی داخلی و کنفرانس های داخلی و خارجی شده است .
برگزیده دو دوره طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان مشارکت و همکاری در۵ طرح علمی و تحقیاتی مرتبط با صنعت بالادستی نفت و گاز کشور، سابقه سه سال تدریس در دانشگاه بعنوان استاد مدعو   ، داوری در مجلات معتبر ISI ، مجلات داخلی  و کنفرانس های بین المللی وعضو فعال و پیوسته در انجمن های علمی و پژوهشی کشور ازدیگر فعالیت علمی دکتر بیژنی است .
جایزه فرهنگی البرز "نوبل ایرانی" با سابقه ترین جایزه علمی کشور با بیش از ۶۰ سال پیشینه پر افتخار است که به دانشمندان، فناوران و دانشجویان نخبه اعطا می‌شود.

- فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه و نفر اول مقطع دکتری مهندسی نفت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( پلی تکنیک تهران) با معدل ۱۹.۴۰
۲- نویسنده ۱۸ مقاله در مجلات معتبر isi، علمی و پژوهشی داخل و خارج کشور، کنفرانس های معتبر داخل و خارج
۳- همکاری در ۵ طرح پژوهشی و صنعتی مرتبط با صنعت بالادستی نفت و گاز کشور
۴- برگزیده دو دوره طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان مشارکت و همکاری در ۵ طرح علمی و تحقیاتی مرتبط با صنعت بالادستی نفت و گاز کشور
۵- مدرس مدعو در دانشگاه های سراسری کشور در رشته مهندسی نفت
۶- همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت برای پژوه های مرتبط با ازدیاد برداشت نفت به مدت یکسال
۷- داوری در مجلات معتبر ISI ، مجلات داخلی و کنفرانس های بین المللی
۸- عضو فعال و پیوسته در انجمن های علمی و پژوهشی کشور
۹- همکاری با ستاد نانو نهاد ریاست جمهوری برای طراحی و ساخت نانو سیالات هوشمند برای کنترل آسیب سازند و بهبود تولید نفت
۱۰- دانشجوی برگزیده دانشگاه صنعتی امیرکبیر و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دوره فرصت مطالعاتی در دانشگاه دلفت هلند به مدت ۱ سال
جایزه فرهنگی البرز "نوبل ایرانی" با سابقه ترین جایزه علمی کشور با بیش از ۶۰ سال پیشینه پر افتخار است که به دانشمندان، فناوران و دانشجویان نخبه اعطا می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عصر دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
با سلام حسب خبر ارسالی ماههای گذشته درخصوص (زمزمه های عزل مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد ) به اطلاع میرساند این مهم به وقوع پیوسته و طی دوهفته آتی یک غیربومی سکان مدیرعامل جدید گاز را عهده دار خواهند شد.
منبع شرکت ملی گاز ایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.