تاریخ انتشار:۱۸:۱۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال به به ۹۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت که این نشان دهنده توجه دولت و مجلس به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، محمود پاکدل روز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در حوزه درمان جامعه ایثارگری فقط ۱۸۰ هزار میلیارد ریال دولت هزینه کرده است.

وی افزود: به شدت به دنبال مردمی کردن بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم تا امورات ایثارگران را به خود مردم و ایثارگران واگذار کنیم.

پاکدل بیان کرد: دولت و مجلس به این نتیجه رسیده اند که قوانین مرتبط با امور ایثارگران ایراد دارند و ضمانت اجرایی ندارند، قانون استخدام را وظیفه همه دستگاه ها دانسته است و اگر دستگاهی در خصوص استخدام ها هیچ اقدامی نکند، هیچ ابزار مقابله ای در اختیار ما نیست.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز کرد: ۱۸۰ هزار نفر از ایثارگران در این دولت تبدیل وضعیت شده اند حتی آن هایی که بیش از ۱۵ سال وضعیت قرارداد آن ها مطلوب نبود.

پاکدل ادامه داد: کار در بنیاد شهید بسیار سخت است، سخت ترین پست سازمانی در بنیاد شهید، مدیرکل بنیاد شهید استان است.

۴۸ گلزار شهدا در استان ساماندهی شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در مدت ۲ سال اخیر ۴۸ گلزار شهدا در این استان ساماندهی شر و مابقی نیز تا پایان سال اتمام می یابند.

سید جواد هاشمی مهر تاکید کرد: اشتغال مهمترین دغدغه جامعه ایثارگری است که باید بیش از گذشته برای آن چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: مسکن جامعه ایثارگری از دیگر دغدغه‌های این قشر فرهیخته است.

هاشمی مهر خواستار تکمیل مجتمع توانبخشی بنیاد شهید در یاسوج شد و تاکید کرد: این انتظار می‌رود که برای تکمیل این پروژه که سال‌ها به دلیل بی‌توجهی و عدم اعتبار رها شده بود، اقدام اثرگذاری صورت بگیرد.

۹۱ هزار نفر جامعه هدف بنیاد شهید هستند

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۱ هزار نفر جامعه هدف بنیاد شهید هستند که به آن ها خدمات رسانی می شود.

رضا پارسیان نژاد افزود: هم اینک بیش از ۵۰۰ گلزار شهدا ساماندهی شده و سعی کردیم آرزوی والدین را تحقق ببخشیم.

وی ابراز کرد: ۴۸ گلزار شهدا در این دولت ساماندهی و مابقی تا پایان امسال ساماندهی می‌شود.

پارسیان نژاد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که مجتمع توانبخشی نداشت. پروژه مجتمع توانبخشی که در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار کلنگ‌زنی شد که سال‌ها رها شده بود و در سفر هیئت دولت یک هزلر میلیارد ریال برای آن تصویب شد و ۳۰۰ میلیارد ریال هم سازمان مرکزی بنیاد شهید اختصاص داد.

به گزارش عصر دنا، در این آئین حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز جایگزین رضا پارسیان‌نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.