تاریخ انتشار:۲۳:۴۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
فرماندار بویراحمد مطرح کرد:
عصر دنا: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تجربه انتخاب دوره های گذشته نشآن داده که همه انتخابات ها در سلامت برگزار شده اند و هیچکس نباید نگران سلامت انتخابات پیش رو باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شهرام مهدوی مطلق در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در بحث انتخابات سالم مشعلم بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رقابت،سلامت ،امنیت و مشارکت حداکثری است.

وی بیان کرد: رفتار ما نشان خواهد داد که هیچ خدشه ای بر انتخابات نیست و سلامت انتخابات را به همه کاندیداها اطمینان می دهیم.

مهدوی مطلق به بیان اینکه انتخابات برای کشور ما امنیت آور است، گفت: در حوزه انتخابیه بویراحمد،دنا و مارگون ستاد انتخابات تشکیل شده است .

وی بیان کرد: در شهرستان بویراحمد ۸۶ نفر برای انتخاب نام نویسی کرده اند که ۷۹ نفر آقا و ۷ نفر خانم هستند. از این تعداد ۵۴ نفر کارشناسی ارشد،  ۱۵ نفر دکتری و ۸ نفر نیز مدرک حوزوی دارند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارنظر برخی کارکنان فرمانداری بویراحمد در بحث انتخابات نیز گفت: اظهار نظر و بیان عقیده حق هر فردی است اما هیچ نیرویی از جایگاه فرمانداری حق ندارد له یا علیه شخصی در انتخابات مطلبی بنویسد یا اظهار نظری کند.  

سگ های ولگرد در یاسوج 

فرماندار بویراحمد ابراز داشت: در گذشته ۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از شهر یاسوج جمع آوری و به مکانی منتقل شدند اما با واکنش حامیان حیوانات روبرو و این سگ ها شبانه توسط آنها آزاد شد.

وی بیان کرد: شهر یاسوج تحت تاثیر ییلاق و قشلاق عشایر بوده و بخش زیادی از این سگ ها متاثر از این موضوع است اما در تلاش هستیم با همکاری سایر دستگاه های اجرایی مرتبط اقداماتی انجام شود.

فرماندار بویراحمد نسبت به برخی انتقادات از شهرداری و شورای شهر یاسوج واکنش نشان داد و گفت: علیرغم همه انتقادها شورای شهر در قانون جایگاه و شان و منزلت دارد و از شورایی که برآیند رای مردم است باید برای آن احترام قائل باشیم. 

وی با اشاره به اینکه نسبت به شورای شهر یاسوج انتقاد داریم افزود: قانون شوراها هم دارای خلا های زیادی است .

مهدوی مطلق ابراز داشت: شهردار یاسوج استعفا داد و یک نیرو از بدنه شهرداری به عنوان سرپرست انتخاب و امور را مدیریت می کند.

وی گفت: آسیب های اجتماعی در شهرستان بویراحمد به ویژه در سرور شمالی و جنوبی بسیار بالاست و یکی از دلایل آن نبود زیرساخت برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است. 

فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: تلاش می کنیم که از ظرفیت مساجد و گروه های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین