کد خبر: ۲۰۷۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۴۹ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به خبر عصر دنا جوابیه ای برای این رسانه فرستاده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، پس از انتشار خبر «‌کل کل رسانه ای دو مدیرکل محیط زیست و منابع طبیعی / آقایان نتیجه این منم منم کردن های شما نابودی طبیعت است » روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان جوابیه ای ارسال کرده است، متن این جوابیه به شرح زیر است :

مهمترین سرمایه یک رسانه اعتماد عمومی است با وجود ظرفیت عالی که امروزه در رسانه ها وجود دارد اگر رسانه بدنبال رسالت اصلی خود در تبین موضوعات باشد خیلی از مشکلات مرتفع می گردند . اما متاسفانه برخی از آنها از این ظرفیت درست استفاده نمی کنند و با مطالب غیر اخلاقی و نفاق گونه مخاطب را به بداخلاقی دعوت میکند ک نتیجه بداخلاقی ها افزایش ناهنجاری های اجتماعی است .
نتیجه همکاری محیط زیست و منابع طبیعی و بهرمندی از تجربیات سنوات گذشته باعث شد علی رغم اینکه وضعیت علوفه ای مراتع استان طی سال جاری در مرز هشدار قرمز قرار گرفته بود، اما با درایت ، همفکری و همکاری دو دستگاه با پشتوانه مردمی، جوامع محلی و همراهی تشکل های زیست محیطی، بسیج ، سپاه و سایر دستگاه های اجرایی، خوشبختانه تا این لحظه شاهد کاهش میزان وسعت آتش سوزی ها نسبت به مدت مشابه سنوات قبل بودیم .

همکاری ها باعث شده آتش هایی ک می توانست روزها ادامه داشته باشد در اغلب اوقات کمتر از ساعتی مهار شوند .

منافع مشترک سیاسی ، حقوقی و حقیقی وجود ندارد ک به ضم شما تبدیل به میدان رقابت برای حذف دیگری شود، هیچ گاه تلاشی نشده ک دیگری نادیده گرفته شود ، بلکه روابط عمومی هر دستگاهی سعی دارد اخبار حوزه کاری خود را منتشر و اطلاع رسانی نماید، از اخلاق و وظایف اداری بدور است ک روابط عمومی یک دستگاه در امور اجرایی دستگاه دیگری دخالت داشته باشد . اگر روابط عمومی ها خبر منتشر نکنند متهم می شوند به کم کاری ، اگر خبر منتشر کنند متهم به موازی کاری می شوند.

بله قبول داریم ضعف و کاستی هایی وجود دارد ک هر کدام علل و عوامل مختلفی دارد بعضا حل برخی از آنها از توان استان خارج است ، در پایان از رسانه های استان انتظار میروددر راستای حفاظت از انفال فرهنگ سازی لازم صورت گیرد و همانند سابق کمک کار وهمیار منابع طبیعی و محیط زیست باشند .

 

اردوان یزدانپناه
مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مطلع
|
United States of America
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
این ....ها خیلی زرنگ هستند هر دوره انتخابات همگی که فامیلی یزدان پناه دارن هر کدوم به یه کاندید رای می دهند که همه را داشته باشند جهت منافع خود در یک دوره یه گروه هدایت خواه بودند یه گروه روشنفکر الان هم همین شیوه را دارند این جوابیه ذهن بیمار گونه ....هاست نه مسولین محترم منابع طبیعی
خخخخخ
|
United States of America
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
بله اتشسوزیهای ۱۰۰ هکتاری ۲هکتار نوشته و گزارش میشود این یعنی کنترل بهتر اتشسوزی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
مهندس منابع طبیعی
به جای اینک به منابع طبیعی کمک کنه
ونگذاره حق دولت ومردم پایمال بشه
میاد ب خاطر رابطه بازی
هم متراژ زمین ها روکم
وهم خود
نقشه کش،وهم تفسیر کننده
وهم کارشناس میشه
بنده درهمین جا
واز طریق همین رسانه عصر دنا
حاظرم درهر محکمه ای بیام
وبرای شما
تخلفاتتان رواثبات کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
با سلام به عصر دنا
محیط زیست فقط اسمش درسته
ولی درعمل نه
دلیلش
گردو ۵۰ساله رو منابع طبیعی قلع و قمع میکنه
هیچ گونه عکس العملی محیط زیست از خودش نشان نمیده
آیا این ۵۰ساله منابع طبیعی خواب بودش حالا بیدار شد
درخت ۵۰ساله برای زیستن بسار مهم است
پس محيط زيست کجاست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین