کد خبر: ۲۰۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۴۳ - ۲۶ تير ۱۴۰۲
با حضور دکتر رئیسی صورت گرفت؛
عصر دنا: با حضور رئیس جمهور مجتمع پتروشیمی گچساران به عنوان بزرگترین پروژه صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید ابراهیم رئیسی که در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است، در ادامه برنامه‌های این سفر ضمن بازدید از مجتمع پتروشیمی گچساران، دستور بهره‌برداری رسمی از این پروژه بزرگ صنعتی استان را صادر کرد.

این پروژه با اعتبار 1.3ميليارد یورو یکی از مهم‌ترین پروژه‌های وزارت نفت در سفر استانی رئیس جمهور به استان کهگیلویه بویراحمد است، پروژه‌ای که با رویکرد توسعه‌ای دولت سیزدهم در دو سال اخیر جان دوباره‌ای گرفت و به انتظار 17 ساله مردم شهرستان گچساران پایان داد.

ظرفیت تولید این مجتمع پتروشیمی که 83 درصد قطعات و تجهیزات آن توسط شرکت‌های داخلی ساخته شده، سالانه یک میلیون اتیلن و 84 هزار تن C3+ است.

در طول عملیات راه‌اندازی بیش از 3000 نفر که عمدتاً از نيروهای بومی بودند، در این مجموعه مشغول فعالیت شدند و پس از بهره‌برداری نیز یک هزار نفر در این پروژه مشغول به کار می‌شوند.

همچنین در راستای کمک به حل مسأله ناترازی فصلی و پایداری شبکه گاز کشور، عملیات اجرایی طرح ذخیره‌سازی میدان گازی مختار در کهگیلویه و بویراحمد نیز با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
تو از خدا نمی ترسی که تلاشهای استاندارو نادیده می گیری،تو از خدا کجا فرار می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟تو با سیاست تلاشهای استاندار و نادیده می گیری،بدون خداوند تو را نادیده خواهد گرفت،بشین و آینده و ببین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین