کد خبر: ۲۰۵۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۴۳ - ۲۶ تير ۱۴۰۲
مسئول کمیته بانوان ستاد آیت الله رییسی در استان:
عصر دنا: در استان ما برای جابجایی یک نیروی خدماتی هم نماینده تصمیم میگیرد، چون مدیر آن اداره را نماینده انتصاب کرده است و از خود اختیاری ندارد و کسی که از خود اختیار ندارد برای رضای خدا و خدمت به خلق قدم بر نمی‌دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مریم گشتاسبی مسئول کمیته بانوان ستاد آیت الله رییسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400 طی نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور مطالبی را بیان کرد.

گشتاسبی مدیر کل اسبق و مشاور استاندار در امور بانوان و خانواده استان در دولت احمدی نژاد، رییس اسبق جمعیت زنان فرهیخته استان ، رییس شورای زنان مشارکت‌های مردمی خیرین استان ، رییس اسبق دفتر ادبیات و مقاومت پایداری حوزه هنری استان ، فعال فرهنگی اجتماعی حوزه زنان و خانواده ، شاعر و نویسنده مطالب ادبی و دفاع مقدس نیز است.

متن این نامه به شر زیر است:

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رییسی

به رسم ادب و فرهنگ مردمان سرزمینم ورود حضرتعالی را به سرزمین آلاله‌ها و نام آوران دفاع مقدس و حماسه آفرینان عملیات‌های جبهه‌های نبرد و دیار شیرزنان و شیرمردان شهید پرور استانم خیر مقدم عرض میکنم .

رییس جمهور محترم. در طول تاریخ این سرزمین شیرزنان این دیار در همه‌ی عرصه‌ها پا به پای مردان و حتی به جرات می‌توانم بگویم حتی چند قدم جلوتر از آنان به وسعت تمام تاریخ زیبا درخشیدند چه در جنگ‌های تاریخی این سرزمین، رژیم ستم شاهی، شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی و در طول هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران جنگ نرم با انواع حربه‌های مختلف (تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی، قتل عام فرهنگی ووووووو....) تهاجم‌های نابرابر فرهنگی مختلفی را بر علیه کشور و بالاخص کانون خانواده به راه انداختند

رییس جمهور محترم زنان باغیرت این استان با بصیرت کامل با تربیت نسلی شجاع و غیور و انقلابی در تمام عرصه‌ها حربه‌های دشمن را با مدیریت زینبی و آگاهانه یکی پس از دیگری خنثی نمودند و حتی از عزیز‌ترین کسان خود جهت سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشتند و تنها انتظارشان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای عدالت اجتماعی افراد و حمایت از پا برهنگان زجر کشیده و تحصیل کرده در جامعه هست.

استان ما از نظر منابع خدادادی الحمدلله لطف و نظر خداوند شاملش شده است و منابع نفت و گاز، جنگل، آب، معادن ووووو... فروان دارد که بهر برداری صحیح از این منابع نه تنها استان بلکه کشور را هم پوشش میدهد و باعث رونق میشود، ولی بدلیل انتصاب افراد ناآگاه و ... متخصص به امور و چینش نیرو‌های خطی و باندی و سپردن پست‌های مهم استان به کسانی که منتصب و به ایل و تبار نمایندگان هستند و تخصصی در پست‌های خود ندارند باعث شده از این منابع بزرگ و با ارزش بی نصیب بمانیم.

مدیرانی که با سفارش نمایندگان و بصورت طایفه‌ای و قبیله‌ای به امید و دلیل کسب رای بیشتر منصوب میشوند. من به عنوان یک زن و به نمایندگی از جامعه بانوان بیشتر نمایندگان مجلس بالاخص استان خودمان را انقلابی نمی‌دانم، چون اگر انقلابی بودند به فرمان، ولی امر خود لبیک میگفتند و در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کردند وقتی منفعت خود را بر توصیه رهبری مقدم می‌دانند پس انقلابی نیستند.

جناب رییس جمهور...
در استان ما برای جابجایی یک نیروی خدماتی هم نماینده تصمیم میگیرد، چون مدیر آن اداره را نماینده انتصاب کرده است و از خود اختیاری ندارد و کسی که از خود اختیار ندارد برای رضای خدا و خدمت به خلق قدم بر نمی‌دارد.

جناب رییس جمهور، استان ما جز استان‌هایی هست که بالاترین نرخ بی کاری را در کشور دارد در صورتی که جوانان تحصیل کرده زیادی داریم نمایندگان ما چه فکری به حال این تحصیل کردگان تا حال کرده اند؟ چند کارخانه ساخته و به راه انداخته اند که رفع بیکاری این بندگان خدا را کنند این‌ها از عزل و نصب فرصت نمی‌کنند که جهت رفع بیکاری جوانان قدمی بردارند.

رییس جمهور محترم جمعیت بانوان بیش از نصف جمعیت جامعه را تشکیل میدهد و زنان تحصیل کرده و فعال عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و... زیادی در استان داریم که دارای تحصیلات عالیه و دارای توانمندی فراوانند چند نفر از این زنان از توان علمی آن‌ها در پست‌های مدیریتی استان و حتی استانداری بجز مدیر کل امور بانوان استفاده شده است اگر میشد مدیر آن را مرد بگذارند باز هم از ظرفیت زنان برای آن استفاده نمی‌کردند
درد‌ها و درد دل‌ها بسیار است، ولی گوش شنوا در این استان اندک انتظار داریم حضرتعالی که تمام دغدغه‌ی شبانه روزتان رفع مشکلات مردم و سربلندی ایران اسلامی است برای دردهایمان طبیبی باشید و مشکلات استانمان را که عامل اصلی آن نمایندگانمان هستند حل بفرمایید.

مریم گشتاسبی

برچسب ها: مریم گشتاسبی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
مردم از دخالت نمایندگان در کار قوه ی مجریه و دخالت آشکار در انتصابات بر خلاف نهی صریح رهبری ناراضی اند و از استاندار ناتوان که بانی و باعث این همه بی نظمی و فامیل بازی در استان است به مسولین حاکمیتی بی اعتماد شده اند و به رئیس جمهور علیرغم آن همه شعار برای مبارزه با فساد دیگر هیچ گاه رای نخواهند داد.
ناشناس
|
Czechia
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
خانم گشتاسب دنبال پست موروثی بسه بزار نوبت دیگری شود اگرخودش پست داشت چنین نمی نوشت
غضنفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
نویسنده ناشناس بفکر خودتون با این مسیولین بی کفایت نمایندگان باشید هدف خانم گشتاسبی شخصی نبوده عمومی جهت همه مردم بوده
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
احسنت بر شیرزن عرصه های فرهنگی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین