تاریخ انتشار:۱۸:۳۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: دهیار باباکلان در آستانه سفر ریاست جمهوری بیانیه سراسر گله مندی خطاب به استاندار کهگلویه و بویراحمد را منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزاش عصر دنا، متن این بیانیه زمانی نژاد دهیار باباکلان به شرح زیر است:

بسمی تعالی

استاندار محترم کهگلویه و بویراحمد

جناب آقای دکتراحمد زاده

باسلام و احترام / ضمن تبریک و تهنیت بمناسبت عید سعید غدیرخم، آنگونه که از اعلام برنامه زمانبندی، "افتتاحیه ها" و بیان مشکلات و بازدیدها در سفر پیش رو ریاست محترم جمهور و حتی سفر هیئت قبل از سفر اصلی به استان و شهرستان گچساران و حتی روستاها و آبادی ها عیان است هیچ بازدید، برنامه و اشاره ای به مشکل مهم و چندساله جاده روستای باباکلان که همان جاده منتهی به چهارمین حرم اهل بیت کشور ( امامزاده بی بی حکیمه خاتون) است نمی شود، به راستی برنامه ریزان چنین مجالس و فرصت های بزرگ چگونه می‌توانند دهستانی بزرگ و غنی از ثروت نفت گازی همچون بی بی حکیمه (باباکلان، بن پیر، بی بی حکیمه، گودگل، کاکامبارک و...) و اوج محرومیت آن را نبیند در حالی که بازدید و توجه از مناطق به مراتب کوچکتر را در آیتم های این سفر گنجانده اند، آیا باز هم همچون همیشه و همیشه نگاه های سیاسی دخیل است؟

ترس از آن دارم که بی صدا باشم و این سفر هیت دولت انقلابی بی صدا تمام شود و باز هم بی نصیب باشیم
جناب آقای استاندار و مسئولین محترم شهرستان، بدانید که بقای باباکلان و دهستان بزرگ بی بی حکیمه و امثال چنین مناطقی تنها در گرو نگاه ویژه، اعتبارات مناسب و کارهای بزرگ است، دریابید این نقاط دورافتاده و محروم را و نگذارید فقدان امکانات این نواحی را خالی از سکنه کند ،موقعیت جغرافیایی باباکلان، بن پیر، بی بی حکیمه با وجود میدان های نفت گاز متعدد، بقعه امامزاده بی بی حکیمه، قطب داروهای گیاهی، زنبورداری، دامداری خیلی برای این استان و اقتصاد آن ارزشمند و موثر بوده است، این دهستان پهناور نقطه تلاقی چهار استان میباشد، اینجا دیار سرداران بزرگ و ماندگار انقلاب است، شهید والامقام امامقلی عزیزی فرمانده و بنیان گذار سپاه عشایر فارس را فراموش نکنید ، رشادت های سرداران بن پیری را حتما به یاد آورید، شهید والامقام سردار کشکولی و اکنون سردار بزرگ جنوب سردار امان الله گشتاسبی ، این مردم رهروان همان شهیدان والامقام و سرداران پایبند به آرمان‌ها هستند، انقلابی و قانع و همیشه در صحنه های مهم بوده اند و هستند

جناب آقای استاندار، نه یک شهر بلکه اگر یک روستا‌ با این پوئن ها و امتیازات اقتصادی ومعنوی همچون دهستان بی بی حکیمه در هرکجای این استان غیر از این دیار داشتید تاکنون برایش جاده چهارخطه کشیده بودید، عدم اقدام عملی در جاده باباکلان در مدت اخیر ، چنین مشکل بزرگ (مشکل جزئی که برای ما بزرگ شده)نه تنها محرومیت و منجر به مهاجرت اهالی و نابودی اقتصاد می شود بلکه بر ذهن و افکارمردم و دید آنها نسبت به استان و مسئولین استانی خود تاثیرگذار میباشد.

توقف کار این جاده به نوعی تبدیل به یک ناکامی و ناامیدی برای این جماعت شده است. در پایان ضمن تشکر از خدمات ارزنده مسئولین و دولتمردان که با شعار کارجهادی و انقلابی برروی صحنه آمده اند، انتظارمیرود در جلسات پیش رو سفر ریاست محترم جمهور برای جاده ارتباطی این دهستان به شهرستان گچساران که مسافتی زیادی هم نیست اقدامی جدّی وعملیاتی انجام پذیرد، انشاالله.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین