تاریخ انتشار:۱۷:۲۱ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با شهید قنبری در صیدون تجدید میثاق کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به دنبال شهادت شهید محمد قنبری در حادثه تروریستی شهر ایذه؛ مسئولان و جمعی از مردم ایل بزرگ بهمئی از همه نقاط شهرستان کهگیلویه بزرگ برای عرض تسلیت به منطقه صیدون زادگاه شهید قنبری سفر کردند تا ضمن تجدید بیعت با شهید مدافع امنیت کشور با خانواده این شهید نیز دیدار کنند.
امام جمعه دهدشت در این آیین از شهادت به عنوان آغاز حیات دوباره یاد و اظهار کرد: شهادت یافتن و به دست آوردن است و اولین قطره خون شهید باعث آمرزش وی خواهد شد.
حجت الاسلام علی وحدانی‌فر گفت: خدای عزیز را شکر گذار هستیم در زمانی زندگی می‌کنیم و با نسلی زندگی می‌کنیم که آرمان‌های آن‌ها مثل امیرالمومنین شهادت است و خدای عزیز را شاکریم در زمانی زندگی می‌کنیم که امام راحل فرمود یاران ما مردان و زنانی از جنس اصحاب رسول الله هستند.
امام جمعه دهدشت گفت؛ امروز نسل جوان انقلابی و مومن در نیروی‌های مسلح و در بسیج عمومی این چنین جان می‌دهند و سینه سپر می‌کنند و در مقابل حملات دشمن ایستادگی می‌کنند و از دین و عزت و از شرف ایرانی دفاع می‌کنند که این نسل فرزندان روح الله هستند.
وی با بیان اینکه امروز در منطقه‌ای شهید را به خاک سپردیم که این منطقه دارای عظمت، عزت و دارای تاریخی سر افرازانه است گفت: ایل سترگ بهمئی همان ایلی است که در مقابل رژیم پهلوی ایستادگی کرد.
وحدانی‌فر با بیان اینکه ایل سترگ بهمئی کارنامه درخشانی در طول تاریخ اسلام دارد گفت: امروز باید به این ایل تبریک گفت نه تسلیت.
امام جمعه دهدشت ادامه داد: مردم بهمئی از غارون تا مارون از دنا تا ماغر از دل افروز تا قعله نادر این‌هایی که در طول تاریخ ماندند و ایستادگی کردند، این نسل، نسل شجاعت است.
وحدانی‌فر بیان کرد: شهید قنبری‌ها کسانی بودند که در نسل شجاعت مردم بهمئی و این ایل سترگ که در طول تاریخ عظمت دارد سینه سپر می‌کنند این نسل، نسل شهامت، شجاعت، شهادت و اعتقادات است.
امام جمعه دهدشت گفت: ایل سترگ بهمئی همان مردمی هستند که اعتقادات آن‌ها مثال زدنی است این مردم جان دادند و با خون شان درخت تونمند اسلام را آبیاری کردند این مردم تاریخ بزرگی دارند.
وی افزود: این سرزمین با عظمت سر زمینی است که در طول تاریخ ایستادگی کرد امروز هم شهید می‌دهند و آماده شهادت هستیم شهدای امروز ما شهدایی هستند که در جهاد تبیین هم در قلم و هم در قدم ایستاده اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین