تاریخ انتشار:۱۱:۳۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: باحضور مسئولان استانی و شهرستانی بسته ۴۴میلیون تومانی بنیاد پانزده خرداد ستاد فرمان امام (ره) به خانواده چهارقلوهای گچسارانی اهداء شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا_علی صابری زاده: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  در آیین اهدای این بسته گفت: پوشک چهارقلوهای گچسارانی برای مدت زمان ۶ ماه،کارت هدیه چهار میلیون تومانی،بسته کالاهای غیرنقدی در مجموع به ارزش ۴۴ میلیون تومان تقدیم این خانواده شد.

شایان نادری افزود: این بسته به منظور حمایت از خانواده چند قلویی با توجه به هزینه سنگین نگهداری چهار فرزند به خانواده چهارقلوی گچسارانی اهدا شده است.

وی تاکید کرد: همچنین هشت خانواده که در سال ۱۴۰۱ صاحب فرزندان سه قلو و بیشتر شدند هدایایی شامل تامین پوشک به مدت ۶ ماه برای هر نوزاد، کارت هدیه یک میلیون تومانی به ازای هر فرزند و یک بسته لبخند مادری به ارزش پنج میلیون تومان اهداء شد.

امام جمعه شهر دوگنبدان نیز در آیین اهدای بسته حمایتی به خانواده چهارقلوهای گچسارانی گفت: داشتن فرزند سالم یکی از نعمت های خداوند عالم به انسان است که جای شکرگذاری دارد

این خانواده روز بیست و هشتم فروردین امسال صاحب فرزندان چهارقلو شامل سه پسر و یک دختر شده بود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین