تاریخ انتشار:۱۲:۵۵ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: جسد جوان ۳۰ ساله گچسارانی پس از ۲۴ ساعت جستجو در رودخانه پاکوه این شهرستان پیدا شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید حمید افرازیان افزود: دیروز ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه مفقود شدن فردی در منطقه پاکوه به جمعیت هلال احمر گچساران گزارش داده شد.
وی بیان کرد: این مرد ۳۰ ساله از ساعت ۱۶ عصر روز گذشته (۲۸ اسفند) گم شده بود.
افرازیان تصریح کرد: خانواده این جوان مفقود شده پس از هشت ساعت، اعلام مفقودی فرزند خود را به جمعیت هلال احمر گچساران گزارش دادند که بلا فاصله سه گروه برای جستجو این جوان به این منطقه اعزام شد.
وی گفت: پس از۲۴ ساعت جستجو تیم‌های هلال احمر، نیرو‌های مردمی، شهرداری (آتش نشانی) و بخشدارای در اطراف روستای پاکوه و رودخانه نزدیکی این روستا، جسد این جوان ۳۰ ساله پیدا شد.
افرازیان ادامه داد: جنازه این جوان ۳۰ ساله پس از یک روز مفقودی در رودخانه نزدیکی این روستا پیدا شد.
وی تصریح کرد: با تلاش نیرو‌های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر و شهرداری دوگنبدان (آتش نشان) و نیرو‌های مردمی جسد بی جان این جوان پس از ۲۴ ساعت جست و جو ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) پیدا و از آب بیرون کشیده شد.
افرازیان افزود: دلیل فوت این جوان ۳۰ ساله ساکن روستای پاکوه از توابع امامزاده جعفر گچساران بر اثر سقوط در آب رودخانه بوده است.
شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.