کد خبر: ۱۹۷۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۳۲ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: اینجانب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) و فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای همگان و بویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) آرزوی سلامتی و توفیق دارم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

سلام بر آل یاسین...
سلام بر کعبه مقصود و قبله موعود دل‌های مومنین...
سلام به پیشگاه مقدس مولود نیمه شعبان و آخرین ذخیره امامت حضرت بقیة اللَّه (عج) یگانه دادگستر ابدی و بزرگ پرچمدار رهایی انسان از قیود ظلم و ستم و استکبار...
سلام بر او و سلام بر منتظران واقعی او و بر آنان که ظهورش را با حقیقت درک می کنند و از جام هدایت و معرفت او لبریز می شوند...
نیمه شعبان فرصت بسیار مغتنمی است برای پناه بردن به حریم امن امام زمان مان و استعانت از وجود ایشان برای دوری از هرگونه بلا و رسیدن به سکون و آرامش و سلامتی...
و اما این هفته به نام سربازان گمنام نامگذاری شده است، تنها نیرویی که توسط امام خمینی(ره) به آنها لقب سربازان گمنام امام زمان (عج) داده شد، کارمندان وزارت اطلاعات می باشند. گرچه سربازان گمنام، بی نام و نشان و بدون رسانه هستند، اما با امنیتی که داریم حضور آنها را احساس می کنیم و همه ملت ایران رسانه آنها هستند. مأموران وزارت اطلاعات ده‌ها و صدها عملیات و مأموریت سنگین و سخت داشته اند که هیچگاه رسانه ای نشده است.
همچنین یادی کنیم از شهدای وزارت اطلاعات که شهادت شان هم مظلومانه بوده و هست. آنها با خدای بزرگ معامله کرده اند، گرچه بر روی زمین گمنام هستند اما در آسمان ها آشنا هستند.
اینجانب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) و فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای همگان و بویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) آرزوی سلامتی و توفیق دارم.
نادر منتظریان
۱۶/اسفند/۱۴۰۱

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
درود بر یگانه ی دوران حاج نادر منتظریان
مبارک باد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
درود بر حاج منتظریان؛ نادر دوران
دانا
|
United States of America
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
درود خدا بر بزرگ مرد انقلابی استان جناب حاج نادر منتظریان
ب امید پیروزی در انتخابات پیش رو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.