تاریخ انتشار:۲۲:۵۷ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
توصیه مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد به مردم:
عصر دنا: مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به کاهش دما و افزایش مصرف گاز ، رعایت الگوی مصرف ضروری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بهادر افزود: اگرچه میزان مصرف گاز در این استان در شبانه روز گذشته حدود ۱۰۰ متر مکعب کاهش داشته است، اما مصرف این سوخت طبیعی همچنان در وضعیت هشدار قرار دارد.
وی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز گذشته با بهبود نسبی مصرف توانستند، میزان مصرف گاز را از ۴ میلیون و ۳۰۵ میلیون مترمکعب به ۴ میلیون و ۲۰۷ میلیون مترمعکب کاهش دهند که این کاهش تا وضعیت مطلوب مصرف در استان فاصله دارد.
بهادر استفاده بهینه مصرف گاز و مشارکت مردم در کاهش مصرف برای پایداری سوخت گاز در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد را ضروری دانست و اضافه کرد: با توجه به قطعی گاز در برخی استان‌های کشور ضرورت دارد مردم استان همچنان مصرف خود را کاهش داده تا بتوانیم در تامین گاز این استان‌ها سهیم باشیم.
وی ادامه داد: با رعایت نکات ساده صرفه جویی از قیبل کم کردن شعله بخاری ها، پوشیدن البسه گرم، پوشش مناسب درب و پنجره ها، نصب پنجر‌های دوجداره و خاموش کردن بخاری اتاق‌های بدون استفاده میزان مصرف را به طور محسوسی کاهش داد.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین