تاریخ انتشار:۱۷:۱۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: بی مهری وبی توجهی نماینده محترم و مسئولان نسبت به این دیار و بالاخص ورزشکاری که با تلاش بی وفقه و دلسوزی همراهانشان هم اینک مدال نقره ای را در آورد گاه مهمی به نام پارالمپیک رقم می زند کاملا دراین چندسال هویدابوده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): افزون شدن افتخاری دیگر به کارنامه پربار و کسب مدال نقره پارالمپیک ریو که بی شک مرهون زحمات و تلاش بی وقفه ایشان و همراهان دلسوزشان و هم چنین دعاهای خیر مردم که مسبب چنین افتخار آفرینی بوده بسیار پررنگ بوده ودر این پیروزی همگان سهیم هستند.

ازطریق چنین رسانه ای واقعا خسته نباشید عرض می کنیم درخصوص پیام های تبریکی که فقط در همان مرحله نقش می بندد و درعمل متاسفانه شاهد بی مهری هایی هم ازسوی نماینده محترم ودیگر مسئولین هستیم .جناب زارعی: همگان نماینده شان را به سرکشی های بدون نتیجه چه در گذشته وچه درآینده شناخته و خواهندشناخت که در هیچ زمینه ای درقامت یک نماینده و پیگیر مسائل اولویت دار نبوده است.از تمامی عملکرد حضرتعالی به چه مورد مهمی می توان در شهرستان دنا و شهرسی سخت اشاره کرد؟؟ مطالبه ای است که باید نماینده محترم درمقام پاسخ گویی حاضر شود و بی عدالتی هایی که همگان لمس می کنند و شما تعبیر بداخلاقی از آن نام می برید را در محضر الهی ومردم درفضای صمیمی جوابگو باشید.

بی مهری وبی توجهی نماینده محترم نسبت به این دیار و بالاخص ورزشکاری که با تلاش بی وفقه و دلسوزی همراهانشان هم اینک مدال نقره ای را در آورد گاه مهمی به نام پارالمپیک رقم می زند کاملا دراین چندسال هویدا بوده که مدیر کل ورزش وجوانان استان که از مدیران نالایق شماست در جشن پیروزی وعده مساعدت می دهد و خودی نشان می دهد ولی در عمل به مثابه وعده های رنگین شما عدم تخصیص اعتبار را که دراین چندسال از شگرد مسئولان بوده را بهانه می کند.

جناب آقای ایزدپور مدیرکل محترم ورزش وجوانان :تشکیل دادن کارگروهی دراستان و پیگیری مصرانه درجهت حمایت از قهرمانان ورزشی جهانی آنقدرمشکل بود که دراین چندساله حضرتعالی همواره ازانجام آن ناتوان بوده اید؟؟ .جای بسی شکرگذاری است که مردان دیارم همانند این دلاورمرد بدون هیچ چشم داشت وتوقعی مردانه برای سرافرازی میهن و همچنین عشق وعلاقه ای که ازقدیم الایام در مردان وزنان سخت کوش سی سخت بوده قدم در تمامی عرصه ها می گذارند واکنون باید به خودببالیم که چنین فرزندانی در دامان دنا پرورش یافته اند که سخت کوشی این ورزشکار آنجایی است که به جای گوی ازسنگ درتمرینات استفاده می کند . این مدال های رنگین که هرکدامشان نشان از تلاش بی وقفه ورزشکارامان بوده را به فال نیک گرفته و جشن پیروزی باشکوه ترازگذشته را برای فرزند دیارمان خواهیم داشت..امید به آن داریم که شرکت مسئولین محترم همراه با وعده های دروغین نباشد.

 

در پایان توصیه ای به مسئولین محترم بالاخص نماینده محترم شهرستانهای بویراحمد ودنا (جناب آقای غلام محمد زارعی):
نوشته بودند :

درد را از هر طرف که بخوانی درد است
خنده بودحرفش درد رافقط خوانده بود ،دست هایش نه طعم نداشتن را چشیده بود نه حتی برای آرزو کش آمده بود نه حتی تنش زخم هایی داشت پر بوی تحقیر .درد را فقط خوانده بود.

والسلام علی من التبع الهدی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.