تاریخ انتشار:۱۰:۴۲ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: نهضت سوادآموزی از ابتکارات مهم امام راحل بود که تغییرات بزرگی درجامعه ایجاد کند
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت خواه در جلسه بهبود کیفیت بخشی به فعالیتهای سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: بیسوادی جهل است و همه وظیفه داریم برای ریشه کنی بیسوادی از همه ظرفیتها و پتانسیلها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته سواد آموزی قرار داریم گفت: هفته سواد آموزی فرصتی است تا اهمیت و ارزش سواد در جامعه به خوبی تبیین شود.
عزت خواه افزود: نهضت برای کار خیلی مهم و واجب است و کار نهضت سواد آموزی یک کار نهضتی ،جهادی و انقلابی بود که به فرمان امام با هدف ریشه کنی بیسوادی در جامعه شکل گرفت.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه با تشکر از همکاری مدیرکل و معاونین با حوزه سواد آموزی گفت: در هفته سواد آموزی برنامه های متنوعی در سطح استان اجرا خواهد شد.
سید حمزه باقری نژاد ، تجدید میثاق با شهدا ، دیدار با خانواده شهدای سواد آموزی ، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان ، نشست با رسانه ها ،برنانه های میزگردی در صداوسیما را بخشی از برنامه های هفته نهضت سواد آموزی عنوان کرد.
وی به تاسیس باشگاه خیرین سواد یار در شهرستانها ومناطق اشاره کرد وگفت: باشگاه خیرین سواد یار با هدف استفاده از ظرفیتهای مردمی و افرادی که نفوذ سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی و پایگاه مردمی دارند در همه شهرستانها تشکیل می شود.
باقری نژاد گفت: کلاسهای نهضت سواد آموزی برای کیفیت بخشی امسال به شکل تلفیقی برگزار می شود به این شکل که کلاس هر آموزشیار متشکل از سواد آموزی ،تحکیم و انتقال خواهد بود تا در سامانه ثبت گردد.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان افزود: در سال تحصیلی جاری 62 نفر راهبر آموزشی به شکل میدانی کار نظارت بر فعالیتهای آموزشی نهضت سواد آموزی را بر عهده خواهند داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین