تاریخ انتشار:۱۸:۲۶ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از انتقاد از بلاتکلیفی برخی مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی سریع‌تر تعیین تکلیف کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،سید علی احمدزاده عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بلاتکلیفی در برخی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری اظهار داشت: در حوزه کشاورزی 50 مرغداری باید ایجاد شود، اما تاکنون کاری صورت نگرفته که با توجه به مشکل اشتغال در اکثر شهرستان‌ها این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه روند جذب اعتبارات نقد و اسناد خزانه استان در حال انجام است، عنوان‌کرد: ظرف روزهای آینده 100 درصد اعتبارات جذب شود.

احمدزاده خاطرنشان کرد: مدیران خبرهای خوبی از جذب اعتبارات اسناد خزانه و نقد داشتند و از آنها می‌خواهم امروز و فردا همه تلاش خود را انجام دهند و 100 درصد اعتبارات را جذب کنند، همچنین مبادله موافقت ‌نامه‌های سال 1401 سریع‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه بخش اقتصادی اهتمام بیشتری در حوزه سرمایه‌گذاری داشته باشد، افزود: منابع طبیعی و محیط زیست موظف هستند ظرف 10 روز استعلامات را پاسخ دهند تا در کار مردم تاخیری ایجاد نشود.

احمدزاده عنوان کرد: چندین ابر پروژه از جمله پتروشیمی گچساران، سد چم‌‌شیر، جاده پاتاوه- دهدشت و کارخانه قند یاسوج در سطح استان احداث و در مرحله پایان قرار دارند که در سفر یک روزه رئیس جمهور در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدامات خوب بسیج سازندگی، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان گفت: ویژه از مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در پیشرفت کارخانه قند و کارخانه گیاهان دارویی در گچساران قدردانی می‌کنم.

احمدزاده بر لزوم راه‌اندازی کارخانه گلوکز و نشاسته بنیاد شهید در استان تاکید و عنوان کرد: 60 میلیارد برای راه‌اندازی این کارخانه نیاز است که در همین خصوص سه بار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار کردم اما تاکنون همکاری جهت راه‌اندازی کارخانه صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: از معاون اجرایی رئیس جمهور برای حضور در استان در تاریخ نهم مهرماه دعوت کردیم و برای تجلیل از دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی در همین تاریخ برنامه‌ریزی کردیم، در حال حاضر هیئتی از نهاد ریاست جمهوری در استان حضور دارند که از اقدامات برخی دستگاه‌ها در خصوص پروژه‌های سفر رضایت ندارند.

احمدزاده در پاسخ به مطالبه فرماندار دنا در خصوص عدم بهره‌مندی مردم سه روستای دهستان سادات محمودی از نعمت گاز به دلیل احداث سد خرسان گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت گاز به مردم این منطقه خدمات ارائه دهند .

وی بیان کرد: از محل آلایندگی نفت 27 میلیارد و 450 میلیون تومان اعتبار به شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.

گفتنی است در نشست شورای برنامه‌ریزی با اختصاص 17.5 هکتار برای احداث مجتمع ادارات در شهرستان مارگون موافقت شد.

همچنین استاندار بر لزوم استقرار واحد شهرستانی دستگاه‌ها در استان خصوصا شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: هر چه سریع‌تر مجتمع ادارات در بویراحمد تکمیل شود.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین