تاریخ انتشار:۱۱:۵۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: مرکز ارتباطی تنگ پیرزال چرام به نمایندگی از ۴ طرح حوزه فناوری، اطلاعات و ارتباطات چرام به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان اعتبار این طرح های را  ۲۲۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تا پایان امسال شاهد بهره برداری از دیگر طرحهای ارتباطی در شهرستان چرام هستیم.

رادمنش با بیان اینکه توسعه شبکه زیر ساخت ارتباطی در سه مرکز جدید در دولت سیزدهم آغاز شده است افزود: در این خصوص حدود صد طرح با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعریف و یا در مرحله اجرا هستند.

وی ادامه داد: برای توسعه زیر ساخته‌های ارتباطی و پایداری شبکه ارتباطی شهرستان چرام، در مسیر چرام به باشت نیز طرحی با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

رادمنش بیان کرد: با بهره برداری از این طرح مشکل بسیاری از مسافران و روستا‌های واقع در این مسیر رفع می شود.

وی گفت: برای پوشش مسیر‌های ارتباطی جاده‌ های بخش سرفاریاب در نقاط کوری همچون آب حیات، رایزنی‌ها انجام شده و امید است با تعریف طرحی که تا شعاع ۶ کیلومتری منطقه را پوشش می دهد، مشکل ارتباطی مردم این منطقه رفع شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین از اتصال روستا‌های بالای ۲٠ خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت تا پایان سال خبر داد و بیان کرد: در خصوص رفع کامل مشکلات پوشش جاده‌ای استان اقدامات لازم انجام می شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.