تاریخ انتشار:۰۸:۳۶ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور حمایت بیشتر از بازنشستگان و مستمری بگیران، سهم سازمان تأمین‌اجتماعی از حق بیمه تکمیلی درمان آنان به ۵۰ درصد افزایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،رسول چراغ سحر روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: در سال گذشته سهم سازمان تامین اجتماعی از تقبل حق بیمه تکمیل درمان مستمری بگیران حدود ۳۰ درصد بود که امسال با هدف مساعدت و حمایت از آنان به ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران از خدماتی است که با محوریت کانون های بازنشستگان به مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی و خانواده آنان ارایه می‌شود.

چراغ سحر عنوان کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی در این برنامه، نقش همکاری و تسهیل‌گری دارد و از سنوات گذشته بخشی از حق بیمه تکمیلی درمان آنان را نیز برعهده گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس مصوبات هیات‌مدیره و ابلاغ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به ازای هر نفر از مشمولان، از حق بیمه تکمیلی درمان مستمری‌بگیران در قرارداد سال جاری که ماهیانه مبلغ ۹۱ هزار تومان است، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان از حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران کسر می‌شود.

چراغ سحر ابراز داشت: همچنین۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان نیز به عنوان مساعدت سازمان به این مبلغ افزوده و به شرکت بیمه‌گر (شرکت آتیه‌سازان حافظ) پرداخت می‌شود.

وی نقش این سازمان در زمینه بیمه تکمیلی درمان مستمری‌بگیران و افراد تحت تکفل آنان را همکاری، تسهیل‌گری و مشارکت در پرداخت حق بیمه اعلام کرد.

چراغ سحر گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان چنانچه انتقاد ، پیشنهاد یا مشکلی در این زمینه و سطح خدمات مورد تقبل شرکت بیمه گر یا ارقام پرداختی آن داشته باشند باید به کانون‌های بازنشستگان یا دفاتر و نمایندگی‌های شرکت بیمه طرف قرارداد مراجعه کنند و شعب تامین اجتماعی در این زمینه ماموریت یا مسئولیتی ندارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار