تاریخ انتشار:۰۹:۰۷ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
طی مراسمی داخلی
عصر دنا: باحضور رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نور دهدشت ظهر نوزدهم مرداد ماه ۱۴۰۱در محل دانشگاه پیام نور برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد، کیانوش نریمان مدرس و عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه پیام نور استان به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت معرفی شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تقدیر از گنجی پور، تغییر و گردش نخبگانی مدیران در سطح ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی را طبیعی دانست و بیان کرد: با این وجود خواستار ادامه حضور گنجی پور در دانشگاه پیام نور شدم ولی این تغییر بنا به خواست وی انجام گرفت.

ارسلان بی نیاز مهمترین مسئله‌ی چشمگیر در دانشگاه پیام نور استان را صعود ۹۰۰ پله‌ای در رنگینک پژوهشی دانشگاه‌ها بیان کرد.

وی یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت در مراکز و واحدهای دانشگاه‌های پیام نور استان را جذب دانشجو عنوان کرد و گفت: دانشگاه واحد دهدشت جذب بهتری نسبت به سایر شهرستان‌ها در این حوزه داشته است.

وی تصریح کرد: دانشگاه به لحاظ اعتباری در مضیقه است و تنها همدلی باعث شده که بر مشکلات فایق آییم و باید شرایط را تقویت کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار