تاریخ انتشار:۱۲:۳۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: برخی با بدحجابی و فساد و فحشا و بی حجابی ایجاد و دیگران را تحریک می کنند، لباسی که در بازار است در شأن و منزلت زن مسلمان ایرانی نیست، نقشه یا هر چیز دیگری است را نمی‌دانم، اما نفرین بر کسانی که چنین لباس های بدحجابی را به خورد زنان ما می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماینده ولی فقیه در کهکیلویه و بویر احمد گفت: لباس هایی در بازار است که در شأن زن مسلمان ایرانی نیست و شرم‌آور است؛ این همه شهید و خون برای چه دادیم؟ مگر برای این حجاب و عفاف نبود، همه وظیفه داریم در این خصوص ورود کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی گفت: موضوع مهم مسئله حجاب است برخی با بدحجابی عفت عمومی را مورد هدف قرار داده‌اند و فساد و فحشا و بی حجابی ایجاد و دیگران را تحریک می کنند، لباسی که در بازار است در شأن و منزلت زن مسلمان ایرانی نیست، نقشه یا هر چیز دیگری است را نمی‌دانم، اما نفرین بر کسانی که چنین لباس های بدحجابی را به خورد زنان ما می دهند.

وی افزود: لباس هایی در بازار است که در شأن زن مسلمان ایرانی نیست و شرم‌آور است؛ این همه شهید و خون برای چه دادیم؟ مگر برای این حجاب و عفاف نبود، همه وظیفه داریم در این خصوص ورود کنیم.

حسینی تاکید کرد: مساجد و پایگاه‌ها و تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود ستاد امر به معروف و همه پای کار بیایند و به فکر این شرایط باشند مبادا هر سال بگویم یاد سال قبل به خیر.

وی یادآور شد: وضعیت، وضعیت خوبی نبست پدرها و مادرها فرزندان را نصحیت کنیم، ما خواهان برخورد جدی با این پدیده شوم بد حجابی هستیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین