تاریخ انتشار:۱۰:۱۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: عیدانه صدا و سیما ی استان در عید سعید فطر/ نماز عید سعید فطر در استان به طور زنده پوشش داده میشود
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
عیدانه صداوسیمای استان در عید سعید فطر/ نماز عید در استان به طور زنده پوشش داده می شود
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان گفت: عیدانه شبکه استانی دنا در عید فطر با برنامه های متنوع و شاد روی آنتن می رود.
امیر رئوف با تبریک عید سعید فطر به همه روزه داران، افزود: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، شبکه‌ استانی دنا تلاش می‌کند با ویژه برنامه عیدانه و آیتم های شاد و مفرح، اوقات خوشی را در ایام تعطیلات برای مخاطبان خود رقم بزند.
وی با بیان اینکه معاونت سیما در روز عید سعید فطر برنامه عیدانه را پیش بینی کرده است، بیان کرد: این برنامه به مدت چهار شب از ساعت 21 به مدت 90 دقیقه با حضور اقشار مختلف مردم و با آیتم های گزارش مردمی، مولودی خوانی و موسیقی و به تهیه کنندگی کامران پاک منش و مجری گری الهام محمدی به روی آنتن می رود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با بیان اینکه گروه های برنامه ساز در این چهار روز به شهرستان ها اعزام می شوند، گفت: برنامه های تولیدی شهرستان ها نیز در این ویژه برنامه پخش می شود.
رئوف با بیان اینکه صدای دنا ویژه برنامه عید بندگی و عیدانه را برای روز عید فطر تدارک دیده است، افزود: ویژه برنامه عید بندگی با محوریت پوشش زنده رادیویی نماز عید فطر، اطلاع رسانی مبالغ ذکات فطریه و نحوه پرداخت آن از ساعت 6:45 صبح تا 8 صبح روز عید از صدای دنا به روی آنتن می رود. 
وی بیان کرد: تهیه کنندگی این برنامه را میترا الهی و گویندگی آن را حمیدرضا رحمت پور و خانم سهیلا سیف الله زاده بر عهده دارند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان برنامه 90 دقیقه ای عیدانه را از دیگر برنامه های صدای دنا در ایام تعطیلات عید سعید فطر نام برد و ادامه داد: این برنامه در دو نوبت صبح و عصر به مدت دو روز از ساعت 9 صبح تا  10:30  و 17 تا 18 عصر به تهیه کنندگی فریبا علیپور و با گویندگی جهانبخش صابری و شیوا رضایی زاده بر روی آنتن می رود.
وی یادآور شد: این برنامه ها با هدف فراهم کردن لحظات شاد و مفرح و دارای آیتم های طنز، لطیفه، نمایش های کوتاه، موسیقی های شاد، پخش تلفن و پیامک مخاطبان و مسابقات است.
رئوف با بیان اینکه معاونت خبر برای پوشش هر چه بهتر نماز عید فطر  و خطبه های آن در استان 23 گروه خبرنگار و تصویربردار را اعزام می کند ، گفت: از این تعداد سه گروه در شهر یاسوج و 20 گروه نیز شهرستان ها و شهرها را پوشش می دهند.
وی افزود: برای اولین بار در استان نماز عید فطر 7 روستا نیز بر روی آنتن خبر دنا می رود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان در پایان نیز اضافه کرد: معاونت فضای مجازی نیز در این عید، تولید چند استوری موشن و عکس نوشت را تولید و انتشار خواهد کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.