تاریخ انتشار:۱۵:۲۰ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: نشست مطالبه‌گری دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با نستهن مقدم شهردار یاسوج در دانشگاه آزاد این شهر برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صبح امروز (چهارشنبه 24 فروردین ماه 1401) نشست مطالبه گری دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با عنوان (یاسوج؛ متن، حاشیه) با حضور نستهن مقدم شهردار این شهر در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.
دانشجویان در باره حقوق کارگران، ترافیک، پروژه‌های شهرداری، جمعه بازار فعلی و جدید، واگذاری پروژه‌ها، المان‌ها و... سئوالاتی را ارائه کردند.
نستهن مقدم شهردار یاسوج با اشاره به حضور کبوتری در روشویی منزلش! اظهار داشت: وقتی دیدم که کبوتری در روشویی منزلم لانه کرده، اخلاق را در رابطه با او رعایت کردم و به فرزندانم گفتم، این پرنده را اذیت نکنید. وقتی من در رابطه با کبوتر اخلاق را رعایت می‌کنم، قطعاً نگران حقوق کارگران هستند.
مقدم همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: مطالبه‌گری برای جامعه لازم است. از نقد نمی‌ترسم.
وی به موضوع المان‌ها اشاره کرد و گفت: المان‌های زیبایی متناسب با سلایق مختلف در سطح شهر ساخته شد و نسل آینده و جوان به این المان‌ها نیاز دارند. هزینه میلیاردی هم برای این المان‌ها صرف نشده است.
در ادامه دانشجویان از پاسخ نستهن مقدم در خصوص عملکردش و وضعیت شهر به لحاظ ترافیک، المان‌ها، نبود پارکینگ و نبود سایر زیرساخت‌های شهر و گردشگری و تفریحی قانع نشدند .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین