تاریخ انتشار:۱۸:۳۴ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه طرح حمایتی برای مددجویان کمیته استان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

قباد مبشری گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، با اجرای سه طرح ویژه، زمینه مشارکت خیران برای کمک به نیازمندان فراهم می شود.

او با بیان اینکه یاری رساندن به نیازمندان دغدغه اصلی این نهاد حمایتی است، می گوید: طرح اکرام ایتام و محسنین، مفتاح الجنه و اطعام نیازمندان سه طرحی است که زمینه کمک به نیازمندان فراهم می شود.

مبشری با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت و نامگذاری این هفته به نام هفته اکرام ایتام و محسنین از روز پانزدهم ماه مبارک رمضان، گفت: در این مدت نیکوکاران می توانند حمایت از کودکان یتیم و فرزندان نیازمندان را بر عهده بگیرند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، نیکوکاران و مردم خیر برای مشارکت در این طرح می‌توانند با قبول حمایت از یک یا چند کودک یتیم و محسنین نیازمند، به‌صورت ماهیانه مبالغی در حد توان خود به‌حساب این کودکان واریز کنند.

او بابیان اینکه از دیگر برنامه‌های ویژه کمک به نیازمندان در این ماه طرح مفتاح الجنه و دیدار با نیازمندان است، گفت: این طرح باهدف رفع نیاز‌های اساسی نیازمندان با فراهم‌سازی زمینه حضور مسئولان و خیران در منازل خانوار‌های نیازمند و دیدار چهره به چهره با آنان ضمن اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی مشکلات مددجویان نیز بررسی و پیگیری می‌شود.

مبشری اطعام نیازمندان را از دیگر طرح‌های ویژه ماه رمضان برای کمک به نیازمندان عنوان و می گوید: خیران می‌توانند با دو روش توزیع غذای گرم و اهدای جیره خشک در این طرح مشارکت و به نیازمندان کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دفاتر این نهاد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد آماده دریافت و جمع آوری کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان امسال هستند، گفت: شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ از مهمترین درگاه های الکترونیکی کمک به نیازمندان استان در ماه رمضان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین