تاریخ انتشار:۱۰:۰۸ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده و مطابق نقشه آماری سامانه اطلاع رسانی وزارت بهداشت شهرستان‌های قرمز استان شامل کهگیلویه و گچساران هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد غلام نژاد افزود: تنها شهرستان نارنجی کهگیلویه و بویراحمد نیز لنده است.

وی اظهارکرد: لیست شهرستان زرد استان شامل بویراحمد، باشت، بهمئی، چرام، دنا و مارگون است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار هم اکنون ۵۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۴ نفر مبتلای قطعی و هشت نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

غلام نژاد خطاب به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد؛ کرونا را همچنان جدی بگیرند و تصریح کرد: نمودارها نشان می دهند که روند کشوری و استانی کرونا صعودی است.

وی با بیان اینکه شهرهای قرمز استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله گچساران و کهگیلویه روند افزایشی مبتلایان رانشان می دهد، ادامه داد: کهگیلویه و گچساران در این ایام مسافر پذیر هستند و احتمال انتشار ویروس به سایر شهرها را دارند که می طلبد به دستورالعمل های بهداشتی جدی تر از قبل توجه شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هشدار داد: مدیران شبکه های بهداشت به خصوص در گچساران و کهگیلویه باید موضوع کرونا را جدی تر بگیرند و با وجود تعطیلات دوهفته ای گذشته و نیز عادی انگاری بیماری در جامعه، انتظار می رود که در روزهای آینده و بخصوص دو هفته بعد شاهد برگشت مجدد پیک کرونا باشیم.

غلام نژاد با بیان اینکه افراد دارای علامت و نیز افراد مشکوک یا محتمل، در قرنطینه دوهفته ای بمانند، عنوان کرد: شروع حضوری مدارس و دانشگاه ها، می تواند زنگ خطری برای افزایش موارد و عود مجدد بیماری در انتهای پیک باشد.

نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی توصیه کرد: کرونا را همچنان جدی بگیریم و واکسن خود به خصوص دُز سوم را حتما تزریق کنیم و از تجمعات بخصوص افراد علامت دار و مشکوک خودداری کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی