تاریخ انتشار:۱۵:۵۵ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: فرماندار شهرستان بویراحمد صریحا از مدیرانی که در راه رفع مشکلات واحدهای تولیدی فقط تکیه به مر قانون می‌کنند انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار شهرستان بویراحمد در نخستین روز کاری خود در سال جدید از یک واحد تولیدی در شهر یاسوج بازدید کرد تا به همراه برخی مدیران از جمله مدیرعامل آب منطقه‌ای استان پی‌گیر رفع مشکلات این واحد تولیدی شود.

در این بازدید مشکلات کارخانه تولیدی دوغ در مرکز استان بررسی شد و مدیر واحد تولیدی مشکلات ریز و درشت این واحد را در زمینه‌های مختلف از جمله در بحث آب مورد نیاز و مخابرات و همچنین ضرورت ارائه تسهیلات برشمرد.

دوغ آبعلی یاسوج متعلق به شرکت بهنوش بنیاد مستضعفان است که برای بهبود تولید، توسعه و تنوع تولید نیاز به حمایت و رفع موانع دارد و از جمله مشکلات این شرکت تولیدی در حوزه آب منطقه‌ای، امور اراضی، اداره راهداری، مخابرات و عدم همکاری بانک‌های عامل است.

در این نشست آنچه مربوط به آب منطقه‌ای بود با حضور مدیران آب منطقه ای قول مساعدت و همکاری داده شد که طی همین هفته برطرف و بقیه ادارات به فرمانداری دعوت می‌شوند تا نسبت به حمایت از این کارخانه اقدام شود.

شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار بویراحمد در این نشست گفت: همه ادارات و بانک‌ها برای تولید پایدار مبتنی بر دانش باید پای کار بیایند.

وی گفت: قوانین دست و پا گیر با تدابیر مدیریتی و اقتضای بومی قابل رفع خواهد بود برخی قوانین واقعا مانع تولید و اشتغال هستند اگر چه در همین قوانین نیز تبصره و مواردی برای گره گشایی وجود دارد که می‌توان از ظرفیت آنها استفاده کرد متاسفانه برخی مدیران فقط با تیتر قوانین کار می‌کنند.

فرماندار بویراحمد یادآور شد: مدیریت‌ها را برای تدبیر در حل مسائل گذاشته‌اند وگرنه قوانین خود به خود توسط کارشناسان اجرا خواهند شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار