تاریخ انتشار:۲۲:۵۵ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برای سال آینده تلاش داریم در زمینه اشتغال بانوان خصوصا بانوان سرپرست خانوار برنامه هایی را اجرا نماییم که قطعا نگاه ویژه ای به این بخش خواهیم داشت که این زنجیره اشتغال از آموزش و حرفه و مهارت آموزی از طریق فنی و حرفه ای و پیگیری جهت اعطای تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و بازاریابی و فروش محصولا و تولیدات ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بر لزوم همکاری تمامی دستگاه های مسئول بر تلاش برای رفع مسائل و مشکلات زنان و خانواده در بخش دیشموک تاکید کرد.

وی با اشاره به سفر کاری تیم اقتصادی استانداری و ماموریتی که استاندار به این تیم واگذار نموده افزود: میتوان با استفاده از ظرفیت های بالای این منطقه، برای اشتغال زایی زنان اقدام کرد.

نادیا صداقت با اشاره به بازدیدهای قبلی دفتر امور زنان و خانواده از این منطقه بیان داشت: دوره ها و کارگاه های اجتماعی با هدف بالا بردن مهارت های زنان و خانواده برگزار نموده ایم و برای رفع مشکلات تحصیلی دختران دیشموک با پیگیری های این دفتر، برای زمین خوابگاه تلاش کردیم زمینی از مسکن و شهرسازی تحویل آموزش و پرورش داده شد و با کمک‌بنیاد برکت و سازمان نوسازی، این خوابگاه در حال احداث است

صداقت گفت: برای سال آینده نیز تلاش داریم در زمینه اشتغال بانوان خصوصا بانوان سرپرست خانوار برنامه هایی را اجرا نماییم که قطعا نگاه ویژه ای به این بخش خواهیم داشت که این زنجیره اشتغال از آموزش و حرفه و مهارت آموزی از طریق فنی و حرفه ای و پیگیری جهت اعطای تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و بازاریابی و فروش محصولا و تولیدات ادامه خواهد داشت.

صداقت اظهار داشت: آموزش و مشاوره به دختران و زنان با همکاری بهزیستی واجرای مرحله چهارم طرح توان افزایی و ارتقا تاب اوری زنان و توانمند سازی زنان و ایجاد کسب و کار خانواده محور در برنامه های این دفتر برای این بخش می باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین