تاریخ انتشار:۱۱:۰۷ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: فرمانده سپاه کشور برای بررسی آخرین وضعیت مناطق زلزله زده شهرستان دنا ساعتی پیش به صورت سرزده وارد سی سخت شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
بنا بر برنامه‌های اعلام شده قرار است در این سفر سردار سلامی فرمانده کل سپاه کشور از مناطق زلزله زده شهرستان دنا به ویژه شهر سی سخت به صورت سرزده بازدید و از نزدیک وضعیت بازسازی واحد‌های زلزله زده را بررسی کند.
 
شنیده‌ها حاکی از آن است در این سفر علاوه بر بررسی واحد‌های زلزله زده چند واحد که با مشارکت سپاه بازسازی شده افتتاح و به بهره برداری می رسد.
 
سردار سلامی در بدو ورود به شهر سی سخت بنای یادمان شهدای گمنام این شهر را بهره برداری کرد.
 
پس از وقوع زلزله در ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۹ در شهرستان دنا به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان خسارت وارد که از این تعداد هزار و ۷۰۰ واحد تخریب شد.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نخستین نهاد‌های بود که در بدو وقوع این زلزله به یاری زلزله زدگان در شهرستان دنا شتافت و در عرصه‌های مختلف از جمله اسکان موقت زلزله زدگان، تامین و توزیع کالا‌های اساسی و آذوقه، آوار برداری، بازگشایی معابر و بازسازی کانال‌های آبیاری باغ‌ها و مزارع کشاورزی و در نهایت بازسازی واحد‌های تخریبی و تعمیری به زلزله زدگان خدمات رسانی کرد و این خدمات رسانی تاکنون ادامه دارد.
 
سفر سردار سلامی فرمانده سپاه کل کشور در آستانه نوروز به شهرستان دنا و شهر سی سخت در تداوم برنامه‌ها و خدمات رسانی‌های سپاه به مردم زلزله زده این شهرستان است و بدون شک این سفر باعث امیدواری و دلگرمی هر چه بیشتر مردم شهرستان دنا می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین