تاریخ انتشار:۰۹:۰۹ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز در شمال غرب، سواحل شمالی ارتفاعات البرز ،خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شرق سمنان، برخی نقاط دامنه‌های زاگرس مرکزی ، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان رگبار باران گاهی با رعد و برق را خواهیم داشت همچنین بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود.
 
وی ادامه داد:شدت بارش ها  امروز در چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی  که آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید را خواهیم داشت .
 
گودرزی گفت: امروز علاوه بر بارش ها در جنوب غرب و غرب وزش باد شدید  را خواهد داشت ،جنوب ،مرکز  وزش باد شدید و گرد و خاک را  خواهیم داشت ،همچنین در نوار غربی  و اواخر وقت  در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد و کاهش دما  را شاهد خواهیم بود که بین   ۵ تا ۷ درجه دما در این مناطق هوا سرد خواهد شد.
 
وی گفت: فردا بارش ها در سواحل دریای خزر ،خراسان شمالی ،نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات شرقی البرز،برای شمال غرب فردا وزش باد  در دامنه‌های جنوبی البرز ،تهران، سمنان یک بخش‌هایی از مرکز ،شرق و جنوب شرق هم وزش باد شدید همراه با گردو خاک و کاهش دید را خواهیم داشت .
 
گودرزی گفت:دریای خزر امروز و فردا  ،خلیج فارس هم در سه روز آینده مواج خواهد بود.
 
وی در پایان در مورد آخرین وضعیت آب و هوای پایتخت و هوای تهران گفت: امروز در پایتخت آسمان نیمه ابری همراه با بارش باران و وزش باد را در برخی از ساعات خواهیم داشت  کمینه دما ۶ درجه و بیشینه دما ۱۷ درجه خواهد بود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.