تاریخ انتشار:۱۲:۰۴ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: معاون شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: پنج تن انواع مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته و فاقد مجوزهای بهداشتی در شهر باشت امحا شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی پاکزاد درگفت و گویی گفت: این میزان مواد غذایی امسال از سوی بازرسان بهداشت محیط  این اداره از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی باشت جمع‌ آوری شده بود.

 وی ادامه داد: این مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی شامل سس، آبلیمو، کیک، نوشابه، نمک، دوغ، تخمه و آجیل حاوی رنگ شیمیایی غیر مجاز برخی دیگر از اقلام بوده است.

پاکزاد بیان کرد : مواد غذایی مکشوفه در جایگاه دفن زباله  باشت امحا و از چرخه مصرف خارج شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان باشت به‌طور شبانه‌روزی بر تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان‌های عمومی این شهرستان نظارت کامل دارند و با هرگونه تخلف بهداشتی که سلامت مردم را به مخاطره اندازد برخورد قاطع خواهد شد.

پاکزاد تصریح کرد: ۶ هزار مورد بازرسی بهداشتی امسال از واحد های صنفی این شهرستان انجام و این بازرسی‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در این زمینه برای ۷۰۰ واحد صنفی متخلف اخطاریه صادر و ۱۲۳ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی  پلمب شدند.

پاکزاد افزود: توصیه می‌شود که مردم شهرستان باشت هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا و پروانه‌های بهداشتی توجه کافی داشته و مواد غذایی موردنیاز را تنها از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.

وی از شهروندان و مسافران خواست در صورت مشاهده عرضه مواد غذایی غیربهداشتی، از سامانه تلفن رایگان ۱۹۰ اعلام کنند تا کارشناسان مربوطه در کوتاهترین زمان بررسی های لازم را انجام دهند.

شهرستان ۲۳ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.