تاریخ انتشار:۱۱:۵۹ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران گفت: ۱۹۵ میلیارد و ۶۱۴ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال کالای قاچاق امسال در این شهرستان کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ارسلان خادمیان گفت: لوازم خانگی، صوتی، تصویری، آرایشی، بهداشتی و خوراکی از مهمترین کالاهای کشف شده امسال در این شهرستان است.

او می گوید: میزان کشف کالای قاچاق امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش یافته است.

خادمیان گفت: ۱۷۹ میلیارد و ۳۰۴ میلیون و ۹۸۲ هزار ریال کالای قاچاق پارسال در این شهرستان کشف شد.

به گفته سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران، ۱۵۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق امسال در این شهرستان توقیف و ۴۲۱ تن قاچاقچی نیز دستگیر شده است.

خادمیان با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، از اولویت های پلیس گچساران است گفت: اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضا را برای مجرمان نا امن خواهد کرد.

او می گوید: گچساران به دلیل قرار گرفتن در مسیر بنادر جنوبی به مرکز کشور از موقعیت خاصی برخوردار است.

خادمیان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

او گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین