تاریخ انتشار:۱۷:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کهگیلویه وبویراحمد از درخشش ورزشکاران استان در اولین دوره مسابقات خانه های ورزش روستایی کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رحمان همت پور ، از درخشش تیم های اعزامی پسران و دختران استان به این رقابتها خبر و افزود:اولین دوره مسابقات خانه های ورزش روستایی کشور به میزبانی اصفهان و در رشته های دارت ،تنیس روی میز ،شطرنج ،طناب زنی و تنیس روی میز برگزار شد .

همت پور، از کسب و افتخار آفرینی پسران و دختران استان در این مسابقات خبر و در خصوص نتایج تیم استان در این رقابتها تصریح کرد:
در این مسابقات و در رشته دارت پسران اسحاق نظری از روستای عشایری جلیل مقام نخست را کسب کرد.
 
در دارت دختران ، آرزو اندیک از روستای درغک مقام اول را کسب کرد.
 
در تنیس روی میز پسران ، سلمان موسوی از روستای سرآبتاوه به مقام دوم رسید.
 
در تنیس روی میز دختران زهرا موسوی از روستای سرآبتاوه مقام سوم کشور را کسب کرد.
 
در رشته فوتبال دستی پسران ،تیم مهدی برتینا و محمد رضا تربالی از سرقنات مارگون به مقام سوم رسید.
 
رئیس هیات ورزش روستایی وبازیهای بومی و محلی استان ضمن تبریک این موفقیت به ورزشکاران و جامعه ورزش استان از کسب مقام سوم تیمی استان در این رقابتها خبر و از تلاش مربیان ، سرپرستان تیم‌ها و خادمین ورزش روستایی استان، دهیاران، رابطین ورزش روستایی در کسب این موفقیت ها تقدیر کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین