تاریخ انتشار:۱۳:۵۲ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: معاون عمرانی استانداری: طرح جامع گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۵ اردیبهشت ارائه شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه گردشگری که به بررسی طرح جامع گردشگری استان اختصاص داشت، به مواهب و جاذبه‌های گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد با آب و هوای خوب، منابع طبیعی بکر و مردمی شجاع میان استان‌هایی قرار گرفته که تشنه این آب و هوا و گردشگری هستند.
کیامرث حاجی‌زاده بیان کرد: روزی که برای خدمت به کهگیلویه و بویراحمد آمدم همه تمرکزم را بر روی توسعه ی گردشگری قرار دادم، اما آن چیزی که می‌خواستم نشد حتی اعتبار گذاشتیم، اما در مکان گردشگرپذیری مثل پیست کاکان کاری انجام نگرفت و همتی برای تغییر و تحول در حوزه گردشگری میان متولیان وجود ندارد.

وی با اشاره به طبیعت زیبای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل گفت: البته کهگیلویه و بویراحمد از مواهب الهی بسیار زیادی برخودار است که کمتر مورد توجه قرار گرفته اگر گردشگری این استان احیاء و سامان‌دهی شود کهگیلویه و بویراحمد در چند شاخص توسعه و رشد پیدا می‌کند.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه متاسفانه از طرح گردشگری فقط آلاچیق درست کردن را یاد گرفته‌ایم که آن را هم بد قواره می‌سازیم، افزود: بروید مجتمع خدمات رفاهی دهدشت را ببینید این‌ها که داشته‌هایمان است در حال نابودی است وای به حال اینکه بخواهیم طرح جدیدی آغاز کنیم.
حاجی‌زاده ادامه داد: تنگ مهریان یکی از مکان‌های بکر گردشگری است، اما به مکان فروش مرغ و خروس تبدیل شده است، یکسال است که التماس می‌کنیم طرح جامع رودخانه بشار ارائه شود، اما اراده‌ای برای ارائه این طرح و حتی اینکه می‌توانیم با ارتقاء شاخص‌های گردشگری توسعه پیدا کنیم نیست.
وی در بخش دوم سخنان خود در خصوص طرح جامع گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آمایش سرزمین و گردشگری نفتی، گردشگری کشاورزی، گردشگری عشایری، بوم‌گردی در روستا‌های تاریخی، گردشگری هوایی، گردشگری آبی و سایر ظرفیت‌های استان لحاظ شود.
وی عنوان کرد: در کنار نقاط قوت نقاط ضعف در طرح جامع گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد دیده و تا نیمه اول اردیبهشت ۱۴۰۱ طرح کاربردی حوزه گردشگری ارائه شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.