تاریخ انتشار:۱۳:۴۶ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار دنا و دیگر مسؤولان در بازدید از منطقه توت‌نده از نزدیک مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار دنا و اعضای شورای اداری در بازدید میدانی از نقاط مختلف روستای توت‌نده دیدار و با مردم روستا گفت‌وگو کردند.

فرماندار دنا در این دیدار با تاکید بر خدمات دهی مطلوب به روستائیان گفت: روستای توت‌نده که به عنوان مهد تمدن مرزدار دیروز جبهه‌های جنگ دارای استعدادهای علمی و فرهنگی بوده است فراموش نشده است و با نگاه اولویت‌دار می‌طلبد به عنوان مسیر بین بخشی و جاده ترانزیتی شمال به جنوب ساختار ورودی و خروجی آن تقویت و ساماندهی شود.
ما اصلی را سرلوحه کارهایمان قرار دادیم آن اصل مسولیت‌پذیری در قبال مردم است که به محض ورودم به شهرستان به عنوان راهبرد کاری‌ام بوده و اعتقاد دارم بهترین روش در مقطع کنونی در راستای منویات مقام معظم رهبری و دولت مردمی و خدمتگزار خدمت بی‌ریا به مردم است.

فرماندار دنا با توصیه به مدیران گفت: خدمت صادقانه به مردم و تکریم مردم
خواسته‌ها و درخواست‌های عمومی مردم بصورت طرح در برنامه‌ها گنجانده می‌شود قطعا مقوله تخصیص منابع اعتباری بصورت ویژه در دستور کار استـ

وی گفت: مشکل بی آبی یکی از اساسی‌ترین مشکلات این منطقه است و چاه جدید مکمل چاه قدیم شده و مشکل آب این روستا رفع می‌شود.

فرماندار دنا مشکل پمپاژ کشاورزی، نیاز مبرم به کلانتری، نیاز یک واحد آتش‌نشانی، نبود شبکه دیجیتال تلفن ثابت، نبود زیر ساخت های خیابانی، و عبور دو خط لوله گاز از وسط روستا را از مهم‌ترین مشکلات این منطقه عنوان کرد.

باتوجه به بازدید میدانی فرماندار و معاون فرماندار وبخشدار بخش مرکزی و روسای ادارات در روستا داشته‌اند قول مساعدت لازم برای رفع مشکلات روستا در سال 1401 داده‌اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین