تاریخ انتشار:۱۱:۱۳ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه شهرداری ما معمولاً پول کارگر را هم ندارد در خیابان‌ها که قدم می‌زنیم به مانند بیابان است. آن قدر چاله و چوله دارد که نمی‌توان تعریفی برای آن داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست با بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جشن‌های دهه مهدویت اظهار کرد: مهدویت و انتظار برای حاکمیت اخلاق، عدالت، معنویت و رشد بشر در ابعاد مختلف است که می بایست خود را برای پیشرفت همه جانبه زیر لوای مهدویت آماده کنیم.

وی گفت: محدودیت سراسر علم و دانش و اخلاق و معنویت و راهی برای پیشرفت انسان است که تلاش در این مسیر خدمت به بشریت است چرا که خداوند وعده حاکمیت مستضعفان بر جهان را داده و این امر محقق خواهد شد.

حسینی گفت: انقلاب ما مقدمه‌ای برای آن حکومت الهی و معنوی است آن روز فرا می‌رسد و در واقع انقلاب مهدوی سراسر عالم را فرا خواهد گرفت و حکومت های باطل سرنگون می‌شوند.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: امروز وظیفه همه ما سنگین است و باید در قبال مهدویت و انتظار به صورت عملی و فکری وارد میدان شویم و فضا را برای آن روز بزرگ آماده کرده و شهرها حال و هوای مهدوی داشته باشند.

حسینی افزود: می‌بایست مساجد آماده شود و مبلغین و کارشناسان در فضای رسانه و در مساجد و سایر اماکن تفکر مهدویت را ترویج دهند و در این دهه مساجد کاملاً آماده برنامه‌های جشن و سخنرانی و بصیرت‌افزایی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مساجد در ادارات باید تزیین شود در ادارات بزرگی مثل آموزش و پرورش، علوم پزشکی و جهاد کشاورزی حداقل دو برنامه جشن داشته باشند در کنار آن برنامه هایی مثل مسابقه های کتابخوانی و مقاله نویسی و شب شعر نیز برگزار شود.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد شهرداری در این حوزه کاری گفت: بحث فضا سازی شهری و مساجد بسیار مهم بوده متأسفانه شهرداری ما معمولاً پول کارگر را هم ندارد در خیابان‌ها که قدم می‌زنیم به مانند بیابان است. آن قدر چاله و چوله دارد که نمی‌توان تعریفی برای آن داشت.

امام جمعه یاسوج در ادامه انتقاد خود از عملکرد مدیریت شهری گفت: هر کسی بیل و کلنگی در دست گرفته و قسمتی از شهر را کنده کاری می‌کند و بعد از آن به حال خود رها می‌شود مگر این افراد تعهدی برای ترمیم آسفالت نمی‌دهند؟ چرا باید چهره خیابان‌ها و معابر ما این قدر زشت باشد شهرداری و سایر ارگان ها چه می کنند؟.

نماینده ولی فقیه در استان با درخواست از مردم و مسئولان برای برگزاری هر چه بهتر جشن‌های نیمه شعبان گفت: هر کسی برای خودش وظیفه‌ای را مشخص کند مغازه دارها و صنوف جلوی درب مغازه ها پرچم و چراغانی داشته باشند.

حسینی یادآور شد: مقداری ضعیف هستیم دلیل ضعف ما شاید به سابقه مدنیت و شهرنشینی باشد.

وی با بیان اینکه نیازی نیست حتماً برای نیمه شعبان در کمیته‌ها و جلسات تصمیم گیری شود گفت: کار باید به صورت دلی بوده همه پای کار بیایند و البته مسئولان هم وظیفه دارند مردم را به این امر تشویق کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار