تاریخ انتشار:۲۳:۲۹ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت هوای استان را تا اوایل هفته آینده تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ولی بهره‌مند گفت: با بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش سرعت باد و گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: سامانه بارشی دیگری به‌تدریج از اواخر وقت چهارشنبه تا اوایل هفته آینده(روز شنبه) استان کهگیلویه و بویراحمد را متاثر خواهد کرد.
کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این سامانه بارشی به تناوب سبب وزش باد،( گاهی شدید)، بارش باران، در برخی مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
بهره مند ادامه داد: طی امروز و فردا نفوذ گرد و غبار از استانهای همجوار به استان و کاهش کیفیت هوا و دید افقی مورد انتظار است.
وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر لیکک با بیشینه دمای ۲۲.۶ درجه سانتیگراد گرم ترین و سی سخت با کمینه دمای هشت درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.