تاریخ انتشار:۱۲:۲۶ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل صداوسیمای استان از ساخت مستند طرح ها و اقدامات شاخص سپاه فتح در عرصه های مختلف خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امیر رئوف در دیدار فرمانده سپاه فتح استان ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همیشه عنوان می کنند از سپاه راضی هستم، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر جایی لازم است ورود پیدا کرده است.

وی نمونه این اقدامات را ورود سپاه فتح به عمران و آبادانی در زلزله شهر سی سخت عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران در دفاع مقدس، عرصه های فرهنگی، اجتماعی، عمرآنی، آباداتی و در دفاع از انقلاب کارویژه خاصی تشکیل داده است.

مدیرکل صداوسیمای استان به هجمه های دشمنان علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مردم در کف جامعه نسبت به سپاه اعتماد و اعتقاد خاصی دارند و و این نشات گرفته از روحیه انقلابی این نهاد است.
وی از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم در اوایل انقلاب و دفاع مقدس را از ویژگی مردم این استان نام برد و بیان کرد: نسل جدید و جوان ما دفاع مقدس و حتی امام(ره) را ندیدند و به همین علت نیاز است دستاوردهای انقلاب در طول این چهل و سه ساله انقلاب برای آنها تبیین شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین