تاریخ انتشار:۱۱:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری نیروی انتظامی و مقامات قضایی، شش دستگاه رمز ارز غیرمجاز از یک مرکز روستایی در شهرستان دنا این استان کشف و ضبط شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معتمدی‌زاده گفت: دستگاه‌های استخراج رمز ارز، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و باعث برخی از خاموشی‌های ناخواسته در شبکه برق می‌شود.

وی با بیان اینکه کاهش خاموشی‌ها، بهبود ولتاژ شبکه، کاهش خسارت لوازم الکتریکی مشترکان و شناسایی و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز از جمله مزایای جمع‌آوری دستگاه‌های ماینر‌ است، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک به استفاده از دستگاه ماینر غیرمجاز مراتب را از طریق شماره انتظامی 110 و یا سامانه مرکز اتفاقات 121 برق اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین