تاریخ انتشار:۱۸:۵۸ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: استانداران کهگیلویه وبویراحمد و بوشهر بر رفع موانع احداث جاده گچساران به گناوه تاکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی احمدزاده در بازدید از جاده گناوه گچساران با بیان اینکه در سال‌های گذشته ۱۵ کیلومتر این جاده از گچساران تا نرسیده به روستای دژ سلیمان آسفالت شده است، گفت: بخش مهم کار از چهار راه بی بی حکیمه تا پل زهره به طول ۱۶ کیلومتر چند سال است که شروع شده، اما به دلیل وجود معارضات منابع طبیعی و تیرهای برق و کمبود اعتبار کار به کندی انجام می‌شود.

احمد زاده افزود: وجود تیر برق که مربوط به استان خوزستان بود طی تماس تلفنی با استاندار خوزستان در چند روز آینده تیرهای برق برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: با اقداماتی که انجام گرفته ۱۶ کیلومتر از این مسیر حد فاصل پل زهره تا چهار راه بی بی حکیمه در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر نیز گفت: در نشست دو استاندار بسیاری از مشکلات با دستورات فوری حل شد و برخی مشکلات مثل ماده ۲۳ و افزایش اعتبار در سفر دو استاندار به تهران حل می‌شود.

احمد محمدی زاده دستور داد اداره منابع طبیعی بوشهر از شکایت خود که موجب تعطیلی کار شده بود صرف نظر کند تا کار سرعت بگیرد.

وی افزود: در حوزه بوشهر پل‌های برزگ احداث شده، اما به دلیل کمبود اعتبار کار متوقف است که امیدواریم کار سرعت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محور گچساران گناوه در آینده از طریق محور گچساران چرام به محور دهدشت - پاتاوه متصل می‌شود؛ با تکمیل این محور بنادر جنوبی کشور به مرکز کشور متصل می‌شود که کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت را به دنبال دارد.

وجود معارضات محلی و دولتی کمبود اعتبار و سخت گذر بودن مهمترین مشکلات سد راه تکمیل این محور است.

این محور ۱۱۸ کیلومتر طول دارد که ۵۳ کیلومتر در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۶۵ کیلومتر نیز در استان بوشهر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.