تاریخ انتشار:۱۸:۵۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: توفیقیان:از ابتدای حضورم در شهرستاند همواره درصدد بودم که اداره امورمالیاتی درراستای تسهیل خدمت رسانی به مردم شهرستان راه اندازی شود که امروز با حمایتهای مسئولین محترم این امر محقق شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام با اشاره به اهمیت درآمدهای مالیاتی در راستای ارائه خدمات شهری و رفع مشکلات مردم ، گفت : همه مردم و نهادها باید ، در خصوص جلوگیری از بروز مشکلات مالیاتی و تحقق عدالت مالیاتی همکاری همه جانبه داشته باشند.
وی با اشاره به تلاش های انجام گرفته جهت مستقر شدن اداره امور مالیاتی افزود :مالیات و استفاده صحیح از آن میتواند به توسعه و پیشرفت کمک کند و در شرایط مختلف میتواند موانع و مشکلات مهم حوزه هایی همچون تولید و اشتغال را برطرف نماید که انتظار داریم مردم نهایت همکاری را انجام دهند .
وی گفت:از ابتدای حضورم در شهرستاند همواره درصدد بودم که اداره امورمالیاتی درراستای تسهیل خدمت رسانی به مردم شهرستان   راه اندازی شود که امروز با حمایتهای مسئولین محترم این امر محقق شد.
توفیقیان در پایان عنوان کرد :طبق قراداد منعقد شده تا قبل از سال جدید این اداره مستقر می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین