تاریخ انتشار:۱۸:۱۹ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: بخشی از مطالبات معوق پاکبان شهرداری پرداخت شده و بخش دیگری قبل از نوروز پرداخت می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بویراحمد و به مناسبت اعیاد شعبانیه ۲۸۴ عدد بسته‌ معیشتی میان پاکبانان شهرداری یاسوج توزیع کرد.

سرهنگ حسین انوری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حقوق و مزایای پاکبانان چند ماهی است پرداخت نشده گفت: سپاه بر خود وظیفه می‌داند به منظور قدردانی از پاکبانانی که برای سلامتی و بهداشت مردم بدون هیچ چشم داشتی زحمت می‌کشند قدمی بردارد.

 

وی بسته‌های توزیع شده بین این پاکبانان را شامل برنج، لوبیا، عدس، روغن و ماکارونی عنوان کرد و ادامه داد: ارزش این بسته‌ها ۵۰۰ هزار تومان است.

فرمانده سپاه ناحیه یاسوج با بیان اینکه در سال جاری ۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان توزیع شده است.

در ادامه شهردار یاسوج در گفت‌وگو با فارس گفت: طی روزهای گذشته بخشی از حقوق پاک‌بانان پرداخت و حقوق موفق آنها به سه ماه کاهش یافت در تلاش برای پرداخت حقوق معوقه پاکبانان هستیم ضمن اینکه بسته‌های معیشتی میان این افراد توزیع می‌شود.

 

نستهن مقدم بیان کرد: شهرداری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان مطالبات از دستگاه‌های مختلف استان دارد که به دنبال وصول بخشی از این مطالبات هستیم.

وی عنوان کرد: میزان مطالبات خود از دستگاه‌ها را اعلام کردیم بخشی از این دستگاه‌ها پای کار آمدند و زمانی را برای پرداخت بدهی به شهرداری مشخص کردند.

مقدم خاطرنشان کرد: بخشی از مطالبات پاکبانان شهرداری قبل از عید نوروز پرداخت می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.