تاریخ انتشار:۱۸:۱۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات برای مبارزه با بیماری درختان بلوط و جنگل‌های استان بسیج شوند تا بتوان از این سرمایه الهی و نعمت خدادادی صیانت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی احمدزاده روز یکشنبه در آئین روز درختکاری در بوستان شهدای تیپ ۴۸ سپاه فتح با تبریک سوم شعبان روز پاسدار و گرامیداشت هفته منابع طبیعی، اظهار داشت: تیپ ۴۸ فتح سال گذشته ۲ هزار نهال غرس کرد و امسال در هفته منابع طبیعی ۲ هزار و ۵۰۰ اصله نهال غرس خواهند کرد.

وی با اشاره به زیبایی‌های بکر خدادادی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه ما باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشند و از طبیعت مراقبت و حراست کنند.

احمدزاده با ابراز نگرانی از آفت‌زدگی درختان، تصریح کرد: چند سالی است که جنگل‌های استان دچار آفت شده و درختان بلوط که نماد زاگرس هستند آسیب دیده و در معرض نابودی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه آفت‌ باعث از بین رفتن حدود ۶۰ درصد جنگل‌های استان خصوصا در مناطقی از گردنه باشت به سمت چرام شده است.

وی عنوان کرد: در یاسوج و کهگیلویه شاهد هستیم که درختان دچار آفت‌زدگی هستند، می‌طلبد همه امکانات برای مبارزه با آفت درختان و جنگل‌های استان بسیج شود.

احمدزاده به مردم استان توصیه کرد که در همه مناطق استان در هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت درخت کنند تا درختانی که در آتش‌سوزی و یا بیماری از بین رفتند احیا شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین