تاریخ انتشار:۱۸:۵۳ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه محدودیت‌های مقابله با کرونا را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید عبدالعزیز موسوی امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: زحمات 2 ساله مدافعان سلامت در مقابل کرونا را ارج می‌نهیم.

فرماندار کهگیلویه گفت: کرونا یک جهش است که دنیا با آن درگیر است و طی 2 سال اخیر آسیب‌های زیادی در حوزه‌های مختلف وارد شده است کارشناسان برجسته نظام صلاح دیدند جهت کنترل کرونا محدودیت‌هایی اعمال شود.

 وی با انتقاد از روند واکسیناسیون سنین پایین تصریح کرد: چرا آمار واکسیناسیون در سنین 5 الی 12 سال 20 درصد است دلیل عدم اجرای واکسیناسیون چیست.

رئیس ستاد کرونایکهگیلویه گفت: لازم نیست در تصمیم‌گیری نگاه به تصمیمات کشوری داشت گاه برخی از نقاط کشور قرمز است و متناسب با نظر کارشناسان تصمیم‌گیری می شود.

وی با اشاره به اینکه نمودار شهرستان با توجه به تصمیمات ستاد کرونا نزولی است، ادامه داد: به عنوان مثال نباید مرکز استان با دیشموک که هیچ امکاناتی ندارد مقایسه شود و این غیر منطقی است، متناسب با زیر ساخت‌ها تصمیم می‌گیریم. 

رئیس ستاد کرونای کهگیلویه افزود: تصمیمات ستاد در راستای حفظ سلامت مردم است نباید تصمیمات مغرضانه یا تقابلی باشد. 

وی اضافه کرد: هر اجتماع حتی شادی و مراسمات بالای 100 نفر ممنوع است. 

موسوی عنوان کرد: مدارس ابتدایی و متوسطه حضوری زوج و فرد و ظرفیت بیشتر از 15 نفر نباشد باز باشد و جهت تسریع واکسیناسیون اقدام شود.  

وی یادآور شد: سالن‌های ورزشی سربسته تعطیل و سالن‌های روباز بدون تماشاگر مجوز فعالیت دارند.

موسوی تصریح کرد: بازار، مکان‌های تجاری و اقتصادی، بازار روز با رعایت‌های پروتکل های بهداشتی باز باشند و شبکه بهداشت و درمان نظارت داشته باشد.

فرماندار کهگیلویه افزود: تالارها تعطیل و مراسمات تشییع با کنترل و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین