تاریخ انتشار:۱۱:۴۲ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هم اینک در دنیا و نظام بین الملل به یک قدرت سیاسی و امنیتی بزرگی تبدیل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار کمیل کهنسال شامگاه پنجشنبه در یادواره ۲۱شهید روستای اسلام آباد گچساران افزود: امروز جمهوری اسلامی به چنان اقتداری در دنیا دست یافته که آمریکایی جرات پاسخ به آنها را ندارد .

وی بیان کرد: شهدای انقلاب با ایمان راسخ خود در مقابل دشمن ایستادگی کردند و با نثار خون خود آزادی و افتخار را برای کشور به ارمغان آوردند.

سردار کهنسال گفت: شهدا وقتی دیدند انقلاب اسلامی مورد تهاجم رژیم بعث عراق قرار گرفته و این رژیم از غرب و شرق به طور کامل حمایت و پشتیبانی می شد لحظه ای از پا ننشستند و از کیان این سرزمین دفاع کردند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امنیت امروز ما مدیون جانفشانی و رشادت های شهدای والامقام این سرزمین است.

وی ادامه داد: شهدای ما وقتی دیدند که امنیت این کشور به مخاطره افتاده دین، ناموس، عزت و امنیت این کشور مورد تعرض قرار گرفته به تکلیف و وظیفه خود عمل کردند و از انقلاب ، ناموس، شرف و امنیت این مردم صیانت کردند.

سردار کهنسال ادامه داد: اگر فرهنگ شهادت طلبی در این کشور وجود نداشت، نظام سلطه بلاهایی سخت تر از عراق، افغانستان، سوریه، فلسطین، یمن بر سر مردم ما حاکم می کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان همچنان به جنایاتشان در منطقه ادامه می دهند، افزود: اگر جانفشانی شهداء نبود دشمنان نظام و انقلاب دین، عزت و حتی تاریخی برای این ملت باقی نمی گذاشت.

سردار کهنسال تصریح کرد: یکی از دلایلی که موجب شد شهدا همواره الگو و اسوه باشند، همین مساله بود که شهیدان اهل شعار و حرف نبوده و مردان عمل و عبور از سختی ها بودند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی بارها می گفتند ما مدیون این ملت هستیم واگر هزاران بار جانمان را برای این ملت فدا کنیم ارزشش را دارد.

وی ابراز کرد: شهدا با تاسی به سید الشهدا و دیگر شهدای دشت کربلا دارای افکار و اندیشه های الهی بودند.

سردار کهنسال با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور دنیاست گفت: شهادت قاسم سلیمانی تحول بزرگی درتاریخ بشریت به وجود آورد.

وی با بیان اینکه چشم همه مظلومین و امت اسلامی به مقام معظم رهبری دوخته شده گفت: امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی تا ساحل دریای مدیترانه آنچنان گلوی صهیونیست ها را فشرده در حالی که دشمن کابوس مرگ می بیند.

سردار کهنسال تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت جانفشانی‌های شهدا در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و غیره به الگویی در دنیا تبدیل شده است.

شهرستان گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و در جنگ تحمیلی ۳۶۰ شهید تقدیم انقلاب کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.