تاریخ انتشار:۲۰:۵۸ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: اسلامی هدف از حضور خود در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد را در راستای تعامل دستگاه فرهنگی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با تولیدات و فعالیت‌های مشترک جهت رونق فرهنگ و هنر استان، گامی موثر و ارزشمند برداریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (11 اسفند ماه) به همراه تعدادی از همکاران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و در زمینه برنامه‌های فرهنگی و هنری دیدار و گفت و گو کرد.

 

«شریف اسلامی» در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی جوان و از مجموعه فرهنگی ارشاد هستند که این یک فرصت بوده و مایه خوشحالی برای اصحاب فرهنگ و هنر استان محسوب می‌شود.

 

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیشینه و توانمندی‌هایی که مدیرکل جدید از آن برخوردار است، امیدواریم خلأهای موجود در زمینه مسائل فرهنگی استان حل شود.

 

وی به همکاری های قبلی حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم در دوره جدید نیز حوزه هنری با همکاری مجموعه فرهنگ ارشاد اسلامی بتوانند در راستای خدمت به فرهنگ و هنر جامعه به نقش موثر خود عمل کند.

 

اسلامی هدف از حضور خود در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد را در راستای تعامل دستگاه فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم با تولیدات و فعالیت‌های مشترک جهت رونق فرهنگ و هنر استان، گامی موثر و ارزشمند برداریم.

 

«اسحاق آقایی» نیز در این دیدار، گفت: با توجه به سوابق ارزشمند مدیرکل جوان فرهنگ و ارشاد امیدواریم بتوانیم در جهت خدمت به فرهنگ استان گامی مهم برداریم.

 

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری تکریم هنرمندان بوده و از هم جدا نیستیم.

 

«اکبر آیین» نیز در این دیدار ضمن تبریک به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: در بسیاری از استان ها فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری در کنار یکدیگر بودند و پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی این دستگاه ها دارند.

 

مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعامل بیشتر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه هنری شد و افزود: امیدواریم این دو دستگاه در کنار یکدیگر با تعامل بتوانند آثار فاخری در شان جامعه اسلامی تولید کنند.

 

وی اخلاق و رفتار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای هنرمندان الگو دانست و گفت: باید بتوانیم در راستای تعالی فرهنگ و هنر گام های موثری در جامعه برداریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.