تاریخ انتشار:۱۷:۵۱ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه رفیع دانشگاه آزاد، بر حمایت از این مجموعه علمی در سطح استان تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی احمدزاده امروز (۱۱ اسفند ماه) در دیدار با هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بی‌بدیل این دانشگاه در سطوح عالی کشور، گفت: زمانی که کشور در حوزه علمی با مشکل جدی مواجه بود، دانشگاه آزاد نقش اساسی برای ترقی علم در کشور را بر عهده گرفت.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانشگاه آزاد خیلی سریع خود را به سطوح بالای علمی رساند و صاحب جایگاه‌های ممتاز علمی و اساتید برجسته‌ای شد.

 

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر، افراد ولایی زیادی وارد مجموعه دانشگاه شدند که جای خرسندی است، در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم افراد ولایی وارد مجموعه دانشگاه شدند.

 

احمدزاده با بیان اینکه موظف به حمایت از تفکر و جریان ولایی در دانشگاه آزاد هستیم، گفت: مشکلات و کمبود امکاناتی که در دانشگاه آزاد مطرح شده در همه جای استان وجود دارد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات در حوزه فرهنگی و زیرساختی، افزود: مشکلات فراوان است، وقتی در سفری وضع جاده‌های استان را می‌بینم دوست دارم کاری انجام دهم تا این مشکلات با سرعت حل شود، اما امکانات و اعتبارات کم است.

 

وی عنوان کرد: در بخش فرهنگی وقتی به مصلاها و سایر حوزه‌ها نگاه می‌کنم می‌خواهم که سریع به بخش فرهنگی برسم اما با کمبود اعتبارات مواجه هستیم، گستردگی اعتبارات در استان‌های بزرگ وجود دارد اما در استان کوچکی مانند کهگیلویه و بویراحمد اینگونه نیست و در حوزه اعتبارات دست ما بسته است.

 

احمدزاده با تاکید بر حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی استان، گفت: دستگاه‌های دولتی از دانشگاه آزاد حمایت کنند، ضمن اینکه جایگاه این دانشگاه در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی دیده شود‌.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منع قانونی برای جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد در پست‌های مدیریتی اشاره و عنوان کرد: طبق آنچه در برنامه پنجم توسعه آمده نمی‌‌توانیم از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد در مدیریت‌ها استفاده کنیم و از توان نیروهای ولایی دانشگاه محروم شدیم.

 

وی از آمادگی خود برای حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی در تمام زمینه‌ها خبر داد و عنوان کرد: حتما به جامعه دانشگاهی و دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت، چرا که دانشگاه آزاد دارای یک جریان ولایی، پاک و زلال است.

 

احمدزاده خطاب به هیئت امنای دانشگاه آزاد با بیان اینکه ما را از خودتان بدانید و مشکلات و موانعی که دارید به من اطلاع دهید، افزود: روسای دانشگاه آزاد استان با من در ارتباط باشند و مشکلات را انعکاس دهند تا پیگیری کنم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر بتوانم خدمتی به مجموعه دانشگاهی استان به ویژه دانشگاه آزاد انجام دهم دریغ نخواهم کرد، گفت: از دستگاه‌های دولتی می‌‌خواهم دانشگاه را مورد حمایت قرار دهند.

 

وی در پایان سخنانش در جمع هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بر کار میدانی برای رفع مشکلات فراوان در این استان تاکید کرد و گفت: از شهید سلیمانی الگو بگیریم و مانند این بزرگوار برای رفع مشکلات مردم در میدان باشیم.

 

در این دیدار اکرامی رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان مشکلات این دانشگاه پرداخت و خواستار حمایت استاندار از مجموعه دانشگاه آزاد شد.

 

همچنین با حکم دکتر طهرانچی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد کشور سید علی احمدزاده به عنوان عضو حقوقی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.