تاریخ انتشار:۱۰:۰۵ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار شهرستان لنده گفت: طرح‌های نیمه تمام این شهرستان باید به سامان برسند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلال دانش در دیدار با جوانان شهرستان لنده گفت: عقب ماندگی و مشکلات شهرستان زیاد هست و برای توسعه و پیشرفت به خرد و مشارکت جمعی نیاز است.

او می گوید: ما امروز برای رسیدن به هدف، به وحدت و همگراهی نیاز داریم چرا که مطالبات بالاست و نقش جوانان باید پر رنگ شود.

دانش خواستار تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان لنده در حوزه های مختلف شد و گفت: برای آبادانی و رفع مشکلات پیش روی شهرستان مشارکت و همکاری همه طیف‌های سیاسی ضروری است.

به گفته فرماندار شهرستان لنده، مشکلات و مسائل زیادی از جمله تعمیر دستگاه‌های راهداری، تعمیر دستگاه آب و فاضلاب، پیگیری کارخانه آسفالت، جاده سلامت، و طرح‌های نیمه کاره در دستور کار قرار گرفت.

او به طرح انتقال آب شرب از موگرمون به شهر لنده اشاره کرد و گفت: این طرح آبرسانی در حال مطالعه است و به صورت جد در حال پیگیری است.

دانش یکی از خواست‌های به حق مطرح شده جوانان در این جلسه را تعیین تکلیف وضعیت اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده دانست و می گوید: با توجه به اینکه این اداره متصدی امور ورزش و جوانان است اداره کل ورزش و جوانان ۱۰ روز فرصت دارد وضعیت مدیریت این اداره را بعد از یک سال بلاتکلیفی با معرفی مدیریت جدید تعیین تکلیف کند.

او به موضوع زمین خواری و دست درازی افراد سودجو و فرصت طلب به عرصه‌های منابع طبیعی هم اشاره کرد و گفت: اگر کسی حتی ۱۰ سال پیش خلاف قانون زمینی که متعلق به دولت بوده را متصرف شده باشد ضمن برخورد با فرد متخلف زمین به نفع دولت رفع تصرف می‌شود.

در این نشست جوانان شهرستان از حوزه‌های مختلف، بنیاد علوی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی، بهداشت و درمان، سیاسی وخانواده نظرات، پیشنهادات و انتقادات و راهکار‌های خود را برای رفع مشکلات شهرستان لنده مطرح کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین