تاریخ انتشار:۱۵:۰۴ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مسئول فوریت های پزشکی شهرستان بهمئی از اعزام بالگرد هوایی استان به منطقه صعب العبور پهنوک در شهرستان بهمئی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

علی الماسی از اعزام بالگرد هوایی استان به منطقه صعب العبور پهنوک در شهرستان بهمئی خبر داد.

 

وی گفت: صبح امروز در پی گزارشی مبنی بر بدحال بودن مادر بارداری در منطقه صعب العبور پهنوک دشهرستان بهمئی، در کوتاه ترین زمان ، هماهنگی با تیم پرواز اورژانس استان و تکنسین انجام شد.

 

الماسی ابراز داشت: یک فروند بالگرد به منطقه اعزام و بیمار و نوزاد در سریعترین زمان ممکن به شهر بهبهان انتقال داده شدند.

 

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان بهمئی در پایان خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۰ پرواز با بالگرد هوایی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین بالگرد هوایی بهبهان به مناطق صعب العبور در شهرستان بهمئی جهت نجات جان بیماران انجام شد، که به نمایندگی از مردم قدرشناس شهرستان بهمئی ،کمال تشکر و قدردانی را از این عزیزان به عمل می آورم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین