تاریخ انتشار:۰۹:۳۲ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان خبر داد و گفت: درراستای مبارزه با قاچاق کالاهای دخانی و سلامت محور و درپی اقدامات بازرسی و گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بهمراه پلیس امنیت اقتصادی و تعزیرات حکومتی یک محموله بزرگ سیگار کشف و ضبط گردید
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سالار حسین پور افزود: این محموله قریب به دو میلیون و 310 هزار نخ سیگار قاچاق در قالب 14 هزار و250 باکس بود و قصد خروج از استان را داشت با همکاری نیروی محترم انتطامی و پلیس راه یاسوج-اصفهان توقیف گردید.

حسین پور اظهار داشت: که پس از توقیف این محموله و تشکیل صورتجلسه و تحویل کالاهای مذکور به انبار اموال تملیکی استان،پرونده تخلف قاچاق در کمترین زمان ممکن توسط بازرسان سازمان صمت استان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

وی در ادامه گفت: ارزش ریالی برآورد شده برای این محموله 14میلیارد و 349 میلیون و500 هزارریال میباشد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: که این سازمان در راستای اهداف نظارتی خود با عرضه هرگونه کالای قاچاق به شدت برخورد خواهد نمود و همشهریان محترم میتوانند هر گونه عرضه کالای قاچاق و سلامت محور را به سامانه ۱۲۴ پاسخگویی سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام نمایند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی گردد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین