تاریخ انتشار:۱۱:۲۴ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: ۵۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی سقاوه آماده واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های تولیدی و خماتی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت های مانند آب  و  برق در این شهرک صنعتی انجام شده و همچنین عملیات خاکبرداری نیز در شهرک صنعتی سقاوه انجام گرفته است.

سید هاشم موسوی جهان آباد افزود: سرمایه گذاران متقاضی می توانند برای انعقاد قرارداد تامین زمین در شهرک صنعتی سقاوه اقدام کنند.

وی بیان کرد: تخفیف ۵۰ درصدی و پرداخت هزینه زمین به اقساط ۳۶ تا ۴۶ ماه از مشوق های پیش بینی شده برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی سقاوه است.

موسوی جهان آباد ادامه داد: شهرک صنعتی سقاوه ۸۰۰ هکتار مساحت دارد و پس از اجرای زیرساخت های مورد نیاز برای سرمایه گذاری به متقاضیان بخش خصوصی واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت در این استان وجود دارد.

وی عنوان کرد: شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد هزار و ۵۴۱ هکتار مساحت دارد که از این میزان ۷۷۸ هکتار زمین صنعتی و بقیه شامل زیرساخت ها مانند جدول گذاری، فضای سبز و غیره است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.