تاریخ انتشار:۱۳:۲۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: در این دوره بسیاری از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از نحوه مدیریت بر این دانشگاه انتقاد و گلایه داشتند و تقریبا دوستی و صمیمیت و همکاری و همبستگی از دانشگاه علوم پزشکی استان رخت بر بسته بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عاقبت پس از تنش‌ها و حاشیه‌های بسیار زیاد در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جدال بر سر مدیریت این دستگاه مهم و حساس در استان، پرویز یزدانپناه از مدیریت دانشگاه کنار رفت و غلام‌نژاد جایگزین او شد.

شاید به جرات بتوان گفت که بیشترین حاشیه‌ها در دستگاه‌های اداری کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شروع به کار دولت حسن روحانی در استان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی بود دانشگاهی که حیاط خلوت سیاسیون شده بود و اصولا تصمیمات این دانشگاه را نمایندگان مجلس و سیاسیون می‌گرفتند و این اواخر هم تصمیمات یک طرفه و یک تنه ضربه کاری بر پیکر دانشگاه وارد کرد.

در سال‌های اخیر دور زدن قانون در استان کهگیلویه و بویراحمد و بکارگیری فله‌ای و طایفه‌ای و قومی و منطقه‌ای نیرو در استان بیداد کرد که دانشگاه علوم پزشکی در صدر این موضوع قرار داشت.

داستان‌های زیادی در این 8 ساله از دانشگاه علوم پزشکی استان شنیدیم که از جمله آن‌ها می‌توان از بکارگیری نیرو در بیمارستان شهید جلیل و سپس اخراج آن‌ها اشاره کرد که چنین اقداماتی ضربه حیثیتی بر پیکره استان و خود دانشگاه وارد کرد.

در این دوره بسیاری از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی از نحوه مدیریت بر این دانشگاه انتقاد و گلایه داشتند و تقریبا دوستی و صمیمیت و همکاری و همبستگی از دانشگاه علوم پزشکی استان رخت بر بسته بود.

اگر روزی با دانشگاه سر و کار داشتیم فضای نامهربانی و نبود شادابی را از چهره کارکنان دانشگاه به وضوح شاهد بودیم چرا که فضای دانشگاه دوستانه نبود.

اما سخت‌تر از هر چیز هجمه ویروس کرونا بود که از یک سو کارکنان حوزه درمان می‌بایست با ویروس می‌جنگیدند و از سوی دیگر با نامهربانی‌ها دست و پنجه نرم می‌کردند.

این‌ مشکلات تنها به دلیل مدیریت یک فرد در دانشگاه نبود چرا که دکتر یزدانپناه نیز به عنوان یک مدیر زحمات زیادی را متقبل شد اما گفتمان و فضای حاکم بر دانشگاه به سمت نامهربانی پیش رفته بود در حالی که حوزه درمان و بهداشت نیاز به عطوفت و آرامش  خاطر بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد.

اکنون بعد از چند سال، مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان تغییر کرده و همگان انتظار دارند که دکتر غلام‌نژاد قبل از هر چیز به ایجاد فضای دوستانه در دانشگاه کمک کرده و اعتماد از دست رفته را به دانشگاه بازگرداند.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی می‌داند که چه مشکلاتی دانشگاه را احاطه کرده لذا می‌بایست با استفاده از توان نیروهای متعهد و متخصص درون استان به ترمیم زخم‌های بر جای مانده از 8 سال اخیر مبادرت کند.

غلام‌نژاد می‌داند که کارکنان علوم پزشکی به تنها چیزی که نیاز دارند آرامش و برخورد مطلوب همراه با اخلاق حسنه اسلامی است و گاه می توان با یک لبخند تن رنجور و خسته یک پرستار و بهورز را شفا بخشید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.