کد خبر: ۱۷۲۷۳
تاریخ انتشار:۰۹:۲۵ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: پیکر‌های مطهر ۶۴ شهید دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی فکه، جزیره مجنون، شرق دجله و شلمچه به تازگی تفحص شده‌اند، روز هشتم اسفند همزمان با سالروز شهادت امام کاظم (ع) به میهن اسلامی بازخواهند گشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

همزمان با ۲۵ ماه رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) که مصادف با هشتم اسفندماه است، پیکر‌های مطهر ۶۴ شهید دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی فکه، جزیره مجنون، شرق دجله و شلمچه توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح کشف شده‌اند، در مرز شلمچه به آغوش میهن اسلامی بازخواهند گشت.

در این روز، کاروان‌های راهیان نور و مردم شهید پرور شهر‌های مناطق آبادان و خرمشهر و با حضور نیرو‌های مسلح به استقبال شهیدان خواهند رفت.

به گزارش فارس، این شهدا در عملیات‌های والفجر مقدماتی خیبر، بدر، کربلای ۵ و تک دشمن در سال پایانی جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.

در ادامه فیلمی از کشف پیکرهای مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس در مناطق فکه و شرق دجله که در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه گذشته تفحص شده‌اند، تماشا خواهید کرد:

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین